Word gek van mezelf!

Misschien herkennen jullie dit wel;

Sinds ik heb ontdekt dat ik zwanger ben ben ik zooo onzeker!
Heb vandaag de fysio opgebelt dat ik een paar weken wil stoppen omdat ik mijn buik teveel aanspan met de knie oefeningen..
Ga regelmatig liggen of zitten omdat ik het rustiger aan wil doen..zoo bang!
Heb ook een vervroegde echo gekregen omdat ik bij de risicogroep hoorde en daar maak ik me ook al zorgen over!
Vind een inwendige echo ook eng! (onderzoek heb ik al eens gehad om de baarmoeder te bekijken) maar toch bang dat het schade heeft.
Verder ben ik bang om naar de toilet te gaan! Vooral de grote boodschap bedoel ik..terwijl ik weet dat je het vruchtje er niet zomaar uit kan drukken..
Ook vrijen vind ik eng en nog niet gedaan! Zoo sneu voor manlief!
Gister in het zwembad was ik ook al zo voorzichtig! Stel je voor dat iemand tegen mijn buiktrapte of ik iets water zou binnenkrijgen (uiteraard gebeurd)
Gister al boos op manlief omdat hij een snoepje op mijn buik gooide.
Aaaaaaaaaaaaaah word gek van mezelf!

Ik had dit helemaal niet zo erg bij mijn eerste zwangerschap. Zou het de hormonen zijn?

Xxxx

Ik herken het, ook omdat ikzelf nog vaker bloed verlies heb, alles zag er goed uit op de echo maar toch maak ik me zorgen. Heb ook gisteren een paar woorden gehad met mijn vriend...ik wil even niet meer vrijen omdat ik dan wat bloed verlies heb en ik niet meer weet of het door het vrijen komt of door iets anders. De vk heeft me toch geadviseerd om rustig aan te doen en te gaan wandelen in plaats van de sportschool. Ben vdg gaan fietsen naar de winkel, ben meteen weer naar huis gegaan omdat ik wat steken voelde. Word ook gek van mezelf...nog 5 weken te gaan. Wat ik wel heb is dat mmijn gevoel zegt dat het goed komt en daar wil ik oop vertrouwen.

Hey,

Tja wat een zorgen hè? Maar bedenk wel dat je een miskraam krijgt door een verkeerde aanleg van de baby, niet door poepen/water in je vagina/een snoepje op je buik. Echt dat heeft geen invloed. laat dat echt los. Het heeft geen zin. Je mag alles gewoon doen als je zwanger bent, net als anders. Maar laat de heftige dingen gewoon even: vechtsporten/achtbanen ed... maar wat jij beschrijft is zo onschuldig!

laat het los!

xx

Dankje bloempje! Misschien had ik dat even nodig..
Zullen we het maar gooien op zwangerschapshormonen?

Ging vandaag over een drempel heen en dacht ZACHTJES... daarna dacht ik ook meteen laat het los!

Thanks..

Terug
Bovenaan