Word gek van vraag "ben ik zwanger?"

<p>Hoi Dames, </p><p>Ik moet even me ei kwijt. Misschien ben ik de enige hoor waarbij het zo voelt. </p><p>Maar ik word eigenlijk een beetje gek van de vraag hier iedere x met een foto van een zwangerschapstest met de vraag of die positief is. En dan vooral bij de meiden waarvan het echt overduidelijk is. </p><p>Ik krijg dan iedere x zo deprimerend gevoel van ggrrr. 't is overduidelijk dat die positief is waarom nog vragen. Om ons er weer op te wijzen dat het bij ons nog steeds niks is ofzo? . Pfff.</p><p>Misschien ben ik de enige die het zo ervaart hoor. En soms zitten er meiden tussen waarvan je indd twijfelt over de foto maar ook vaak genoeg dat de test streep zeer duidelijk te zien is dan denk ik echt bij me zelf pfff wij zien net zo veel als jou hoorr dus gewoon blij maar wrijf 't ons niet in. </p><p>Sorry ik moest dit gewoon even kwijt. Probeer hier niet kwaad mee te doen hoor maar het moest even van me hart. </p>

Ik snap wat je bedoeld, maar sommige meiden hebben die extra bevestiging gewoon nodig denk ik. Het zal echt niet zijn om anderen hier een steek te geven dat hun wel zwanger zijn en jij nog niet. 
Dus ipv je er over op te winden, kun je beter die berichten niet meer bekijken. Dan wordt je er ook niet meer deprimerend van. 

Yeaaaaaasssss! Ein-de-lijk iemand die het zegt! Ik lees ze niet meer maar ik word er ook gek van! En ook de vraag; ik ben 1 maand geleden met de pil gestopt en heb nu pijnlijke borsten. Ben ik dan zwanger? Mijn God!
Dus ja, ik snap je volkomen en het is alles behalve leuk, vooral wanneer er tig van dit soort topics geopend worden terwijl er niemand reageert op jouw berichtjes waaruit blijkt dat het nog helemaal niet wil lukken. 
Zo, dat is er ook weer uit 

ik snap je, maar ik denk niet dat het vanuit die meiden bedoelt is om ons op de feiten te drukken dat het nog niet is gelukt ? uiteindelijk zullen wij ook een foto van een positieve test kunnen plaatsen.

Zoals hierboven al gezegd, de meeste hebben een bevestiging nodig. Voor sommige is het de eerste keer en weten niet zo goed of ze de streep wel echt zien. Ook de onzekerheid wanneer mensen het al een lange tijd proberen en er opeens een kleine verandering is te zien in de test. 
En het volgende bedoel ik niet vervelend maar dan zou ik het ook een beetje hypocriet vinden als jij een keer bevestiging zoekt en een foto zou plaatsen. 
Ik heb het ook vaak voorbij zien komen en werd er ook verdrietig van maar uiteindelijk zijn we hier allemaal om onze frustraties en geluk te delen. Daar is een forum voor. Als je er gek van wordt, lees het dan niet of ga van het forum af want hier zijn ze nou eenmaal voor. 

Terug
Bovenaan