word gek van .............................

A

Anoniem

Guest
iedereen die zit te zeuren over ,ben je al zwanger of   je bent zwanger maar je zegt het niet of waarom lukt het niet enz, enz wordt echt gek van en als je hun vraagt zeggen ze oooh de 1e x gelijk raak krijg je dat voor antwoordt moet ik wel geloven of niet
ik weet het niet meer ,
waarom zijn sommige mensen er niet eerlijk over dat begrijp ik niet .
maarja mijn nod is 23 juni dus we  hebben nog even tijd  om te klussen dan zien we wel wat er gebeurt zit nog maar in ronde 5 dus mag niet klagen

zo ff kwijt  

groetjes lamitha

lekker toch dat je het hier kwijt kan?Wij willen allemaal graag zwanger worden en als ik soms de gemiddelden ziet  van de anderen,dan denk ik o dan valt het bij mij best mee.

Tuurlijk baal ik ook als die stomme ongi weer doorkomt ,maar ik blijf hoop houden hoor.
Nu heb ik niemand wat verteld anders krijg je zo'n prestatiedrang.Mensen verwachten dan vaak dat dat wel even lukt he.

En ze vergeten dat ze misschien wel wat langer  bezig waren of dat ze verdomd veel geluk hadden.En dat geluk krijg jij ook vast wel joh en dan mag je ze glunderend gaan vertellen dat je inderdaad hartstikke zwanger bent!

succes!!!!!!!!!!!!!!
doeidoei

Ik reageer op je verhaal omdat ik zag dat je 23 juni je NOD hebt, ikke ook! En toevallig ook de vijfde ronde. Hi, hi grappig! Alleen heb ik eind april een miskraam gehad, waardoor de mensen het nu niet meer aan me vragen, maar waarschijnlijk naar mijn buik gaan staren.... of er alweer wat te zien is... Ff duimen voor elkaar en veel klusplezier !  Greetz Patries  

Terug
Bovenaan