word gek.....

A

Anoniem

Guest
Ik word af en toe helemaal gek van mezelf.
Ben er teveel mee bezig.

Ook mede door dit forum denk ik meer over de dingen na.

Begrijp me niet verkeerd. Ik vind het fijn om jullie verhalen en meningen te delen. Maar hierdoor ben ik er ook meer mee bezig.
Ik zou zweren dat ik afgelopen 2,5 dag wazig borrelend gevoel had in onderbuik..... Maar nu is het weer weg. Ik kon gewoon goed naar de wc, dus daar lag het denk ik niet aan.

Achja.... ik ga doen wat hier de favoriete hobby van iedereen is!

Afwachten.....

Ik herken het heel goed meid!
Vandaar dat ik van de week ook al schreef hier even wat minder te zijn. Het is bijna verslavend-:)
Maar toch wil je iedereen weer op de hoogte houden dus net toch weer een topic geplaatst.
Maar het is inderdaad beter als je er minder mee bezig bent. Je voelt werkelijk van alles en beeldt je alles in!
Ik ga het echt proberen, de weken duren anders zo ontzettend lang en dat vind ik persoonlijk geen fijn gevoel. Ik ga me richten op mijn gezin en het mooie weer en ik ga gewoon een keer extra shoppen....haha!

Nou meid, probeer ook je zinnen te verzetten en hopelijk zijn de dingen die je voelt wel heel positieve dingen!!!

Thnx, had ik ff nodig.

Ben ook verslaafd aan zwanger.nl. Toen ik van mijn eerste zwanger was ook al haha.

Maar nu is het een ander verhaal he.
Shoppen zit er ff niet in, dat heb ik vorige week al gedaan.....

Ben gelukkig wel positief ingesteld mens. Zie het glas eerder halfvol dan andersom. Ik denk ook dat ik me vanalles inbeeld... Vooral omdat ik bij de eerste nergens last van heb gehad (alleen veel plassen en vermoeidheid) Maar geen rommelen in buik e.d. Nu weet ik ook dat elke zw.schap anders kan zijn. Maar ik heb het gevoel mezelf blij te maken met een dooie mus.....

Ik ga eens de was doen, en mijn maskertje afspoelen hihi.... denk moet toch wat he!!

hahaha een maskertje, dat is wel een idee!

Kom op meid, het komt allemaal goed!!!!!

Ja komt het ook wel...

Maar wachten is niet mijn ding he. Ben van nature heeeeeel ongeduldig.

Maar denk dat ik niet de enige ben haha.

Heb trouwens wel in een keer wat puistjes in mijn gezicht... Normaal voor mijn menstruatie begint heb ik 1 of twee kleintjes.

Nu redelijk wat hele kleine en 1 dikke.....

(lekker he)

Nou ik ga in ieder geval eens goed van het weer genieten vandaag met Stan. (die om 5 uur de ogen opden deed en niet meer wilde slapen).
Ligt nu zijn slaap in te halen en daarna gaan we ff boodschapje doen. Eens kijken of ik mijn gedachte ergens anders op krijg met een uitgebreide maaltijd. Zal mijn man ook wel leuk vinden hahahahaha.

Heb al zin in asperges!!!!

Hey meid,

Heel erg begrijpelijk hoor!! Je wilt er wel minder mee bezig zijn maar dat lukt toch niet. Ik heb in de het afgelopen jaar (dat ik nu mee schrijf op dit forum) al zeker 6x geschreven: "even pas op de plaats" en van lief en leed ga je toch weer lezen, reageren en schrijven. Vraag me af of je er uberhaupt minder mee bezig kan zijn als je zoooo graag zwanger wilt worden.

Ik heb het geprobeerd en voor mij werkt het niet, heb overigens dan ook het gevoel dat ik teveel mis ofzo....Hahaha!!

Meid, doe waar je je goed bij voelt en ik hoop dat ook jij de 31ste een knalpositieve test hebt!! Was dat 'gerommel' in je buik niet gewoon je ei?

Sterkte! Liefs Lynn

Hey linn nee volgens ovulatietesten niet. Had twee dagen na ei ook getest met ovulatietesten en was bijna geen steepje meer te zien. Heb ei gemiddeld gehad in cyclus. Gerommel is ook weg nu. We zullen zien he! Hoop dat iedereen hier een posi test heeft zsm!!! Ik kan me niet voorstellen hoe de mensen die al heel lang bezig zijn zich moeten voelen!!!

Terug
Bovenaan