word gek

Zo, eindelijk weer eens posten hier! Het lukt me maar zelden om in te loggen. Geen idee waar het aan ligt, hij knalt me er steeds uit. Nu lukt het gelukkig wel, dus daar maak ik meteen maar gebruik van :)

Ik word gek. Heb nu 2 keer 2 dagen licht gebloed, zonder duidelijke oorzaak. 1x in week 6 en 1 keer in week 7. Zit nu in week 8. Ik heb in week 6 gebeld voor een vroege echo maar kon pas a.s. donderdag 18 april terecht :S Zit dus al 2 weken in dikke stress, verschrikkelijk. Ben zo bang dat het vruchtje niet meer leeft of dat het een leeg vruchtzakje is. Soms kan ik wel janken. En andere momenten heb ik er weer alle vertrouwen in, heel verwarrend allemaal.

Wel kwalen gelukkig, dat geeft hoop. Maar aan de andere kant had een vriendin van mij met een leeg vruchtzakje ook volop kwalen.

Hoe dan ook, ik wou mijn hart even luchten.

Nog 4 dagen en dan weet ik het.
Xx

Oohh jaa dat is echt zenuwslopend!!
Is het rood of bruin?
Ik had het ook een aantal dagen in week 7.
Het kan er bij horen.
Hoop dat deze dagen snel voorbij gaan en dat je straks een mooi kloppend hartje mag zien!!!

Dankje!!
Eerste keer rood, tweede keer bruin. Verder geen krampen gelukkig. Heb normaal een vrijwel chronische candida infectie dus kan zijn dat door extra doorbloeding die huid wat sneller kapot gaat, maar toch is het zenuwslopend idd! Ben pas gerust als ik een kloppend hartje zie straks :)

Wat een kwelling! Kan me voorstellen dat je je helemaal zit op te vreten.
Ik heb zelf geen ervaring met bloedverlies maar een vriendin heeft dit ook gehad en daar was gelukkig niks aan de hand.
Hoop voor jou hetzelfde.

Heel veel sterkte met het lange wachten.

X mama3007

och jee, wat een stress...
ik hoop echt voor je dat je donderdag gerustgesteld wordt en dat alles dan goed is!
veel sterkte voor nu, nog 3 nachtjes slapen en dan weet je meer..

Terug
Bovenaan