word helaas geen sauna vanavond

A

Anoniem

Guest
hey meiden,

Had eerder al een topic 'vaag'

nou word er nog steeds niet wijzer van.. ben vorige week vrijdag ongi geworden.. nu was het woe zo goed als over maar heb sinds donderdag met vlagen bruin slijm verlies.. dus is na 8 dagen nog steeds niet over:S... nu mag ik al blij zijn met een nette cyclus van 28 dgn maar baal hier wel een beetje van..
We zouden vnd lekker naar de sauna maar durf het niet aan omdat ik bang ben dat ik vanavond net weer wat verlies.. dat zou niet echt hygienisch zijn..
balen.. we zijn allebei wel aan ontspanning toe.. nu gepland voor volgend weekend!

Liefs Renate

Wat vervelend zeg....... zou het kunnen dat het gewoon oud bloed is wat dan verlaat pas naar buiten komt? Je kan ook een tampon gebruiken voor de zekerheid kan je toch lekker naar de sauna

Dat is indd vaag! Wat vervelend! Soms kan je nergens van op aan als het je lichaam betreft en da's niet fijn.
Jammer dat jullie niet naar de suana kunnen, is indd heel lekker om eens goed te ontspannen en te relaxen.

Volgende week beter! Hou je goed en ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt!

Fijn weekend! Liefs Lynn.

@ beauty
hahaha dat ziet er een beetje raar uit als ik daar loop met een blauw touwtje uit mijn uhum je weet wel;) haha
ik heb wel het id dat het oud bloed is want het was tot woe helder daarna alleen door mijn slijm heen.. en het is ook niet alleen bij afvegen..

@ Lynn
thanks.. ik hoop dat we volgende week wel heen kunnen! vorige maand had ik ook na mijn ongi gekleurd slijmverlies maar toen was het meer zalmrose.. toen begon die HA nog over eventuele vleesbomen.. maar dat was op een gegeven moment toch over... weet alleen niet meer hoelang dat heeft geduurd..

Liefs Renate

Balen zeg! Ik ben ook wel eens naar de sauna geweest toen ik ongesteld was en knipte het touwtje voor een groot gedeelte eraf. Ook zijn er speciale sauna-tampons op de markt. Misschien voor de volgende keer?

Maar ik geef toe, niet-ongesteld naar de sauna is vele malen relaxter!

Balen!
Maar volgende week beter!! Geniet ervan en kom lekker tot rust!
Liefs

@ Charlotje
Nooit geweten van sauna tampons.. maar ik denk dat ik me niet echt op mijn gemak voel en kan ontspannen met het id dat ze het touwtje zien zitten of het gaat lekken of andere rare gedachtes haha.

Thanks meiden!

Terug
Bovenaan