Word helemaal gek!

A

Anoniem

Guest
Hai meiden,

Ik zit de hele tijd te denken of ik wel iets moet schrijven want voel me tegelijk ook erg schuldig naar de meiden die al heel lang proberen zwanger te raken.
Maar ik word echt een beetje gek!
Soms denk ik en zie ik ook dat het gaat lukken om zwanger te raken maar eigenlijk denk ik vaak dat het juist niet gaat lukken en dat ik bang ben dat het voor mij niet weggelegd is.
Ik maar ook mijn vriend dachten eigenlijk meteen al dat het voor ons heel lang gaat duren terwijl we het echt heel graag willen.

Hoe kan ik die gedachte nou uit mijn hoofd zetten en denken aan het positieve? Ik vind het namelijk echt heel moeilijk.

Liefs Ram24

Ik ken je probleem! Ook ik heb voordat we begonnen het gevoel gehad dat het lang zou duren, dat zei ik ook tegen mijn man maar volgens mij is dat een logische gedachte een soort beschermen van jezelf. Bij mij is het helaas zo dat het niet zo makkelijk gaat als gehoopt maar ga er gewoon vanuit dat het jullie gewoon gaat lukken!

Ik stuur je heeeel veel positieve gedachten ;-)

Hoiii

Ja ken het gewoon posetief blijven denken ,,,, en ja twijfelen hoor er ook bij ,,maar weet je ook al zal het iets langer duren als het maar kan en lukt is er niks mis mee ,,,,, weet je komt wel goed ,, liefs marie

Ik wij lopen hier al van begin af aan mee. En ja helaas, wij zijn inmiddels 2,5 jaarbezig met 1,5 jaar ziekenhuis.
Met vlagen gaat het wel beter hoor, maar zeker als ik zwangeren zie lopen, schiet dezegedachte door mijn hoofd.

Ook ik zie ons kinderloos eindigen...

Liefs Daisy

Weet je, ik denk dat iedereen dat wel een beetje heeft. Zodra je eraan begint, is dit tenslotte je grootste angst.

De redenen of het snel lukt of (helemaal) niet gaan sowieso buiten jou om, dus ik zou er niet teveel aan denken en gewoon gezllig klussen de eerste maanden (weet niet hoe lang je al bezig bent natuurlijk).

Als het zover komt, heb je nog tijd genoeg om je er zorgen over te maken.

Veel succes!

Hey meiden,

Super fijn dat ik het even aan jullie kwijt kon, dankje!!!

@ilse77
Hier op het forum heb ik de 1ste ronde geschreven bij de NOD lijst alleen zijn we al een half jaar bezig.
Ik heb vandaag te horen gekregen dat mijn zus zwanger is van de 2e en dan gaat het bij mij nog meer kriebelen.

Liefs Ram24

Terug
Bovenaan