Word ik ongesteld?

Naar schatting zou ik 31 juli mijn NOD moeten hebben.
Ook al heb ik de laatste periode buikkrampen die erg op menstruatie lijken, volgens mij zit mijn ongi eraan te komen. Op de wc had ik een donkere plas, en ik had kleurloos slijm toen ik me afveegde.
Er zat geen rood bij maar...
Gisteren had ik trouwens wel misselijkheidmomenten, en ik voel zie weer vanalles maar volgens mij houdt mijn lichaam me voor de gek.

Dames ik heb trouwens toch maar een Clearblue test gekocht! Ik kijk het allemaal even aan en als ik zondag niet ongesteld ben geworden ga ik testen. Nou ja, het is mijn eerste ronde dus het is allemaal afwachten...Duim voor me!

Nu heb ik wel iets leuks, ik heb contact met een producer van het muziekwereldje, en waarschijnlijk word ik zangeres in een band op bruiloften, recepties, feesten, nachtclubs enz.! Hij wil me coachen omdat ik totaal geen ervaring daarmee heb maar hij heeft zoveel vertrouwen in mijn stem dat hij het wil gaan proberen! Als ik eenmaal ga verdienen bij hem praat ik niet over lullige bedragen! Maar goed ik probeer een beetje met beide benen op de grond te staan...is best moeilijk!
Gisteren had ik een zeer serieus gesprek met hem, en mijn vriend was erbij. Mijn vriend gaat misschien drummen...ik kan het allemaal niet geloven :D
1 van mijn dromen komt misschien uit, nu de andere nog ;)

maar goed het wordt te lang zo, ik hoop dat iemand een antwoord op mijn vraag heeft.

Kus Barbarella!

Hoi Barbarella, ik zit met precies dezelfde onzekerheid. Mijn NOD is ook 31 juli. Kan natuurlijk ook altijd een dag uitlopen, maar het blijft eng. Ik heb ook al anderhalve week pijn in mijn buik. En erg gevoelige borsten. Ach, we zien het wel. Ik zit al in ronde 9, en jij? Op een gegeven moment wil je het zo graag dat alles wat je voelt met zwanger zijn te maken heeft. spreek je weer!! en succes!!

Heb ik ook! Anderhalve week buikkrampen en gevoelige borsten/pijnlijke tepels. Ik zit in ronde 1 alleen, dus ik vrees dat ik nog wel even te gaan heb....

En jij ook succes, ik hoop dat de natuur gauw groen licht voor je geeft ;)
een jaar-anderhalf jaar is heel normaal dus!

liefs

Hierbij reageer ik op je vraag in een bericht aan mij.
Ik had verder niets geen verschijnselen nog steeds niet trouwens ja het gevoel dat ik ongi ben, zou ik anders ook zijn. Alleen heb ik vorige week 2 dagen hoofdpijn gehad, terwijl ik echt nooit hoofdpijn heb.
Nu nergens last van...straks vakantie en dan aan het idee wennen, het is zo apart idee dat je over een aantal maanden moeder bent en dat je straks dik wordt. Ik heb er heel veel zin in .... gr. Biate
Jij heel veel succes!

Hoi,
Ik ben al ongi geworden gistern! Balen. Ik had wel klachten, echt zere borsten en veel hoofdpijn de laatste week en steken in mijn buik. Maar goed ik wist ook niet meer, na tien jaar pil, hoe echt ongesteld worden is. Wat ik wel weet is dat ik behoorlijk voor de gek ben gehouden door mijn lichaam! Ik hoop dat jouw lichaam dat niet doet en je lekker zwanger bent. Kun je straks zingen met een dikke buik. Succes!
groetjes san

Hoi Meiden,
Ik wist het zeker.. ik ben zwanger vanochtend (wel te vroeg) testje gedaan aangezien ik niet meer kan wachten tot 31ste.. NEGATIEF.. Voel me down!! Ik had/heb overal last van, pijnlijke tepels, die rare jeuk, ben met vlagen misselijk.. Ben down!!! Wil zo graag en we hadden zo veel geklust..
Hoorde van een collega dat zij en haar vriend echt gelijk zwanger waren.. snik snik
Heb echt het gevoel dat ik altijd van die giga dalen heb.. wil nu ook gewoon eens mazzel..
Ik wil gewoon ook lekker zwanger zijn..
Sorry voor het zelf beklag maar voel me echt heel zielig.. Mag toch wel keer??
Jullie zijn lief!
thanks anne
xxx

Jouw tijd komt ook nog wel ;) dat hoop ik trouwens voor ons allemaal...

San bedankt voor je leuke berichtje, jammer dat je ongesteld bent geworden zeg! Volgens mij word ik het ook, ik heb een beetje gekleurde plas maar kan niet goed zien wat voor kleur (vals licht)dus...

weer heel veel liefs van mij

Terug
Bovenaan