word ik voor de gek gehouden????

A

Anoniem

Guest
Hoi dames,

Vorige week voelde ik nog helemaal niks, Sinds gisteren avond heb ik toch wel wat vollere borsten. En toen ik terug ging denken, heb ik 's avonds ook wel een wat dikkere buik ( al een week ofzo).

Misschien wil ik het wel denken, en hoort dit gewoon bij de cyclus.
Komend weekend kan ik in ieder geval testen, als de RD's er nog   niet zijn.
Ik word nu toch wel een beetje zenuwachtig en hoop dat de tijd snel voorbij gaat. Want ik ken mezelf maar al te goed, en kan mezelf heel erg gek maken.

Met wie kan ik de komende week samen in "spanning" zitten????

Groetjes,

Heartje

ik heb vrijdag mn nod!
dus lopen ongeveer gelijk.... alleen ik heb totaal nog geen kwaaltjes en denk ook niet dat het raak is deze ronde.... was namelijk tijdens mijn ei hartstikke ziek en had toen echt geen puf meer om te klussen helaas...... die keer voor mn ei, was 5 dagen ervoor dus die kans is errug klein.....
maar ik duim voor jou hoor!

HOi Hoi,

Ik heb zaterdag mijn NOD maar ik weet niet of ik dat wel vol hou.
Ik heb al sinds mijn innesteling een raar gevoel echt een gevoel of ik ieder moment ongi kan worden en ik heb als ik in mijn tepels zacht knijp er ook een raar gevoel bij.
En toen ik boodschappen ging doe kreeg ik in 1 keer zin in zeure zult terwijl ik dat nooit eet en het smaakte heel goed.
Dus ik zit mezelf ook gek te maken ik zit er zelf aan te denken om woensdag al te testen.
Ik laat nog wel iets weten.

Groetjes Joyce

Ja, je kunt jezelf zo gek maken als je zelf wil hahahaha! Ik denk ook dat ik wel iets eerder ga testen. Volgens mij is woensdag dan nog wel erg vroeg hoor! Misschien kan je beter nog een dagje extra wachten, Anders doe je het echt voor niks, ook zonde van het geld toch?

groetjes,
Heartje

Ik heb vrijdag mijn NOD en we gaan zatrerdag testen. Ik ben al een week misselijk en heb ook veel last van mijn buik en maagzuur. Ik ben echt benieuw miischien verbeeld ik het me allemaal wel..Nou succes in ieder geval met testen. Hopelijk zijn we allemaal snel zwanger..

Liefs evelien

heej dames

nou ik had dus ook al sinds mn innesteling een ander gevoel en kijk eens

was mn eerste ronde meteen raak haha

zal voor jullie duimenn

hoi hoi ladys!

ik heb vrijdag mijn NOD.

vorige maand had ik een positieve test, helaas ging dat al snel mis....

had toen 1 week voor nod al klachtjes......

en raad eens , voel me nu weer net zo..............weet niet wat ik daar mee moet, ja 1 ding wachten wachten wachten....tot je er gek van word....

hebben jullie al klachtjes???

hier komen de mijne

-mijn rug speelde vorige maand als eerst op , nu weer , zeurend gevoel onderin.
-krampjes/steekjes/borrels in buik.
-gevoelige tepels (er komt zelf iets wit vocht uit, noooit gezien)
-pukkels, na eisprong, enorm was net een grindtegel
-temp blijft hoog, zelfde als vorige maand na ei

ach ja, wie weet heb ik het wel helemaal mis.......en jullie?
-

Terug
Bovenaan