Word morgen hopelijk gestript

Hallo dames,

Ben nog steeds niet uit mezelf bevallen, morgen zal de verloskundige kijken als ik al ontsluiting heb. Zo ja, dan gaat ze me strippen. En anders zal ik moeten wachten tot het vanzelf op gang komt en anders maandag naar de gyn. Pfff hoop zo dat ik gestript kan worden en dat het resultaat geeft.
Wilde het even kwijt.

Grtjs Mar

Ik hoop voor je dat het lukt!

Bij mij hebben ze ook een poging gedaan vandaag, maar helaas nog geen ontsluiting!

Ook had ik ditkeer eiwit in mn urine...maar blijkbaar nog steeds geen reden om er verder wat aan te doen,

mijn vk blijft erbij dat het het beste is om het kindje op de natuurlijke manier geboren te laten worden. Begrijp hun wel, maar het is elke keer zo'n teleurstelling! Ik ben gewoon zo klaar met het zwanger zijn!

Was dus behoorlijk teleurgesteld vandaag...maar vanavond even heerlijk uit eten geweest met mn mannetje en even heerlijk samen in bad geweest (past nog maar net ;-)) Dus dat maakt alweer een hele hoop goed!
We houden nog maar even stug vol! Alles voor onze beeb!

Jij heel veel s6 morgen!

Lfs Esther

Heey Mar,

Ik ga heeel hard duimen dat je morgen gestript gaat worden en de bevalling daardoor op gang gaat komen.
Je hebt nu lang genoeg geduld moeten hebben....
Ik hoop zo dat jullie komend weekend jullie kleintje al lekker bij jullie hebben!
Toi toi toi!

Liefs Brigitte

Bedankt voor de support dames!!
@ Esther hou vol meid we zijn er bijna!!
Persoonlijk hoop ik ook op een bevalling die zo natuurlijk mogelijk verloopt. Inleiden heb ik al meegemaakt en dat was wat minder.
Nog ff en dan hebben wij onze kindjes vast.

Grtjs mar

Hey Mar!

Ik hoop heel erg dat ze je vandaag gaan strippen en dat jullie beeb snel geboren gaat worden!
Had eigenlijk al op een berichtje van je gehoopt dat de weeën vannacht al begonnen waren.
Hou laat moet je bij de vk zijn?
Succes nog even meid!

Liefs Danielle

Terug
Bovenaan