Word morgen mama!!

Vanmiddag controle gehad 41weken vandaag! Ze heeft me gestript...(niets van gevoeld op dat moment) daarna met gyn gebeld.... Omdat ik de laatste week bijna niet meer slaap...morgen vroeg om 9:00 uur staat de vk op de stoep om mijn vliezen te breken...en als het niet goed op gang komt dan word ik morgen middag in het ziekenhuis aan het infuus gelegd! Erg blij dat t eindelijk gaat gebeuren! Het rommelt nu trouwens ook behoorlijk pijnlijk maar niet echt regelmatig! Dus....morge gaat t gebeuren!

Liefs liesbeth
 
Oh wat spannend! En wat een mooie datum: 11-11-11!
Succes meis, ik ga aan je denken!

Veel liefs, Marieke

P.S. bij mij rommelt het ook aardig. Vreselijk veel harde buiken, af en toe wat pijnlijk.... Misschien vals alarm, maar misschien deze keer ook niet. We wachten af!
 
Heel erg veel succes dan maar vandaag!
En marieke jij ook, er hoeft maar één keer bij te zitten met geen vals alarm!

Deze datum staat mij ook wel aan, maar ik zou wel pech hebben denk ik....
 
Op naar de laatste 6 ;-) Succes meis.
Bij mij is het gerommel inmiddels weer wat afgenomen... Ik wacht maar rustig af en denk intussen aan jou!

Liefs!
 
Oooooo jeesjzuuuuz wat spannend! Hou je het goed vol? Of heb je ondertussen misschien al je kindje in je armen? Ben zo benieuwd! De eerste 11/11/11 baby! Whoei! x en liefs
 
Heel veel succes met de bevalling. Ben zeker benieuwd hoe de bevalling is verlopen.

Vandaag is zeker een mooie datum, maar ach voor mij is deze datum ook niet weggelegd. Maakt mij eigenlijk niet zoveel uit wanneer de baby geboren wordt.

Belangrijk is dat de baby gezond ter wereld komt.

Ben nu ruim 38 weken zwanger. Weet uit ervaring dat het kind voor een groot deel zelf beslist wanneer het geboren wordt.

Bij mijn vorige bevalling wilde ik het kind zo graag nog ruim voor dierendag of juist erna, maar hij werd juist op dierendag geboren. Alsof hij het erom deed.
 
Terug
Bovenaan