word niet goed van mezelf

A

Anoniem

Guest
Hoi Meiden,

Ik word niet goed van mezelf zeg. Ik heb een onregelmatige cyclus en weet dus niet zo heel erg goed wanneer mijn NOD is. Maar ik heb al een paar dagen het ene moment denk ik dat ik ongesteld moet worden en het andere moment weer niet. Ik wacht tot zaterdag om een zwangerschaptest te gaan halen in de winkel. Ik weet ook niet meer hoe het nou voelden bij mijn 1ste zwangerschap. Mijn man zei ook al wacht het maar rustig af want toen we 2 jaar terug bezig waren had ik ook van deze maanden er tussen zitten.

Ik hoop wel dat als ik ongi ga worden dat het deze week nog gebeurd. Ga nl over twee weken op vakantie en ik heb niet echt zin in een ongi tijdens onze vakantie.

Groetjes Astrid

Hoi Astrid,

Heel herkenbaar. Ik ben ook erg onregelmatig, november gestopt met de pil en ook ik wordt er sch....ziek van. Ben vandaag op dag 37 en niets dus. Vorige was 48, als ik dat aanhou ben ik nu niet overtijd,  maar heb ik net mijn eisprong gehad.  Gisteren testje gedaan en deze leek negatief (verticale streep ipv horizontaal, neem maar aan dat dit negatief is). En nog geen klachten. Maar nou moet ik ook bekennen dat  sinds ik gestopt ben met de pil  ik de ene keer mijn wod wel voel aankomen en de andere keer totaal verrast wordt, ook  erg fijn, maar niet heus. Ik wil het deze cyclus even afwachten en  dan naar  de huisarts. Hoewel ik vermoed  dat die me met niets weer weg stuurt.  

Succes met wachten dan maar, ik doe met je mee!
liefs Rannie  

quote: ran reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('30-08-2006 14:44:01'));

Hoi Astrid,

Heel herkenbaar. Ik ben ook erg onregelmatig, november gestopt met de pil en ook ik wordt er sch....ziek van. Ben vandaag op dag 37 en niets dus. Vorige was 48, als ik dat aanhou ben ik nu niet overtijd,  maar heb ik net mijn eisprong gehad.  Gisteren testje gedaan en deze leek negatief (verticale streep ipv horizontaal, neem maar aan dat dit negatief is). En nog geen klachten. Maar nou moet ik ook bekennen dat  sinds ik gestopt ben met de pil  ik de ene keer mijn wod wel voel aankomen en de andere keer totaal verrast wordt, ook  erg fijn, maar niet heus. Ik wil het deze cyclus even afwachten en  dan naar  de huisarts. Hoewel ik vermoed  dat die me met niets weer weg stuurt.  

liefs Rannie  

quote: ran reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('30-08-2006 14:44:01'));

Hoi Astrid,

liefs Rannie  

Hoi Rannie,

(ging iets niet helemaal goed)

Ik ben al sinds een jaar of drie gestopt met de pil. Ontpillen hoeft dus niet meer  (na deg geboorte van mijn dochter ben ik ook niet meer begonnen). Mijn langste cyclus is een dag of 36 maar meestal heb ik een dag flinke krampen en heb ik wat bruinig bloed bij het afvegen (sorry). Maar nu nog helemaal niets van dit alles. Behalve al dagen een rare kramp zo nu en dan. Je gaat toch stiekem een beetje hopen. Ik wacht tot zaterdagochtend en dan zien we het wel.

Groetjes Astrid

Ik heb het tegenovergestelde van jullie normaal heb ik een korte cyclus afgelopen ronde positief getest 2 dagen later is het misgegaan.

Weet nu ook niet waar ik aan toeben, wanneer ik dus ongi wordt. Dus kan me een klein beetje voorstellen hoe jullie je voelen.

Hoop dat het of snel komt zodat de cyclus voor jullie korter wordt of natuurlijk helemaal niet! Dat is misschien nog beter

Groetjes
talke

Hoi Talke,

Je hebt helemaal gelijk; laat het maar wegblijven!
Dinsdag heb ik een negatieve test gedaan. Het weekend maar weer een testje doen als ik dan nog niet ongesteld ben, vandaag is dag 38. Ik had vandaag wel ineens enorme buikpijn wat na een kwartier weer op hield. Snel even op het toilet gecheckt, maar niets dus. Nu heb ik wel een wat zeurderig gevoel, dus ik neem vannacht maar voorzorgmaatregelen. Maar ja, anderhalve week terug had ik behoorlijke buikpijn en dacht ik ongesteld te worden en dat was dus ook niet het geval.
Dus zoals altijd; AFWACHTEN
lDames wel even op de hoogte houden van de ontwikkeling van jullie ontdenktocht naar je cyclus! liefs Rannie

Terug
Bovenaan