word niet ongie,test 3x neg,WAT IS DIT???

A

Anoniem

Guest
hoi...
ik had mijn nod op ongeveer 10 sept. dat was dag 24 van mijn cyclus.... niks ,,getest en was negatief   ......gewachttot zondag 17 sept [dag 30] test negatief en toen nog gewacht tot maandag ochtend[dag31] test negatief..............
nu is t dinsdag [dag 32] en nog geen teken van ongi ...
wel wit slijm best veel.......algelopen 3 weken een schimmelinfectie gehad[hoort wel bij zwangerschap he??]
bloedend tandvlees ,en krampen in mijn buik ,en steken links en rechts in mijn onderbuik.....................
ik snap er niks meer van.............
normaal heb ik nergens last van als ik ongi moet worden ..dan zie ik t gewoon komen maar nu al 1,5 week buikkrampen[jes] en  wat steken af en toe.??
wie herkend dit???????????????

xxx lilian
forum:hopelijk september een vr.bare maand?

ojaaa... en normaal heb ik een redelijk regelmatige cyclus van 26 of 28 of 29   dagen ...maar ben wel bevallen in juli [mijn tweeling is geboren met 24 weken .helaas te vroeg ze zijn overleden....]
maar na de geboorte   was ik na precies 28 dagen ongi     en dan nu deze periode loopt zolang uit..........
WHO KNOWS????
 XXX
LILIAN

Hey Lillian,

Spannend hoor. Alles is nog mogelijk. Het slechtste scenario is dat je cyclus deze maand langer is of dat je de menstruatie over slaat. Dat kan ook bij mensen met een regelmatige cyclus. Uitgaande dat je test betrouwbaar is. Het goede scenario zou zijn dat je wel zwanger bent maar niet genoeg HCG hebt aangemaakt. Dat zou betekenen dat als je over een week zou testen wel pos moet zijn. Als je het echt wilt weten en er zouden aanwijzingen zijn voor een zwangerschap dan zou je via de huisarts ook je bloed kunnen laten testen op een evt. zwangerschap. Hoop dat je snel zekerheid hebt over hoe en wat.

By the way, ken ik je van 2004/2005 forum. Het verhaal over je vorige tweelingzwangerschap komt me bekend voor.

Nog even dit,

Iedere vrouw heeft slijm in de vagina. Als je dit met je vingers zou pakken en wat uit zou rekken dan breekt het meteen. Net voor de menstruatie wordt dit slijm taaier. Je kunt het uitrekken en breekt pas later. Hiermee kun je voor jezelf zien of de menstruatie op korte termijn te verwachten is. Ben je zwanger dan blijft het week en dus niet taai.

Geen smakelijk praatje maar het kan soms wat twijfel wegnemen.

Terug
Bovenaan