Word nu wel een beetje zenuwachtig!

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Ik ben nu 37 weken zwanger en begin nu wel een beetje zenuwachtig te worden,over wat er allemaal komen gaat.Ik vind het echt heel spannend en moet er elke dag ook wel 20 keer aan denken.Ik kan niet wachten tot ik me kleintje straks in me armen heb,maar toch denk ik dan eerst aan de bevalling.Nou ja,ik zal wel niet de enige zijn die dat denkt,toch?En misschien een troost dat al miljoenen vrouwen ons zijn voor gegaan!!

groetjes alicia

tja ik zie het af en toe ook even niet meer zitten dan denk ik we zullen het toch wel overleven allemaal
slaat natuurlijk nergens op ik heb er al 2 en net wat je zegt milioenen zijn ons voor gegaan dus ik moet het niet steeds moeilijker gaan zien
eigenlijk ben ik nu overal zenuwachtig voor de bebvalling en kraamtijd zie ik ook niet zitten ik hoop gewoon dat mijn leven zo snel mogleijk weer op de rails is
misschien kunnen we ons beter niet druk maken en het over ons heen laten komen
net wat mijn vader zegt wat beurt       beurt toch         of je je druk maakt of niet het helpt niets
succes en sterkte
optimische blijven denken net wat je zegt er zijn milioenen voor gegaan en zullen na ons ook weer bevallen

Ja, ik vind het ook wel spannend worden hoor! Leuk om ons kleintje eindelijk te zien, maar ja, eerst die bevalling... En dan slapeloze nachten en misschien kan ik het niet. Dat zijn allemaal dingen die steeds vaker door m'n hoofd spoken, vooral 's nachts.

Komt vast goed met ons allemaal! Succes!

Grts, daantje

hier zitten we ook vol spanning te wachten.
vandaag is het de hele dag opvallend kalm geweest. en sinds vanavond ineens last van me buik, en diarree. (sorry voor het detail).
en toch begin je dan weer wat hoop te krijgen dat het gaat starten.
maar ja we wachten maar gewoon af. zou wel fijn zijn want ik weet dat vandaag mijn oppas voor me zoontje zeker te bereiken is ......
maar of de kleine daar van onder de indruk is.

we zullen geduld moeten hebben, maar de zenuwen nemen toe
groetjes Dees
37,2weken

Terug
Bovenaan