Word weer is gek van me lichaam!!!

Heel meiden...

Ik zit meestal rond de 28 dagen kwa cd....dus vorige week van dat dus bij mijn...en ik was er al op voorbereid dat ik ong zou worden...maar er gebeurde dus niks....en voelde me ook gewoon goed...en nu nog steest.. Maar ga net naar de w.c en ja hoor de bruine afscheiding...is al weer begonnen...dus dan breekt het straks of morge wel los...en ik zit nu dus op dag 33.... Hoe vervelend is dat....je denkt dan toch een klein beetje...misschien... En dan ben ik ook weer te bang om een test te kopen omdat ik eigenlijk toch ook wel in me achterhoofd weet dat ik toch wel ong kan worden...vandaag nog..en dat gebeurt dus ook weer....waarom kan het niet gewoon weg blijven!
En morge gelukkig weer naar het zh en dan weer het traject in.... En hopen dat onze eerste IVF ons gelukk mag brengen....

Xxxxxx Brenie...

En hoe is het met de rest van de meiden...want ik heb jullie niet echt meer gevolgd...door alles hier...

Xxxx

Je heb gelijk dat je helemaal gek word van je lichaam.
Hier nog ééntje.
Maandag mijn eisprong, ook goed gevoeld. Woensdagochtend licht rosige afscheiding, kort daarna wat bloedverlies. Vanacht van bed af geweest en ik ben gewoon ong. Nu nog steeds. Dit heb ik nog nooit gehad zolang als dat ik ong. ben. Dat is toch vreemd 2 dagen na mijn ei.
En een ovulatiebloeding vind ik ook zo vreemd, want dat heb ik ook nog nooit gehad. Mijn 16de dag ei, en de 28e dag ong. Mag weleens 27 of 29 dagen zijn, maar meestal de klok erop gelijk. Snap net als jou geen ene snars meer van dat ellendige lichaam.
Ik heb het onder in mijn rug, en buikkrampen ik had van de week wel een ibuprofen ingenomen, maar dat wil ik nu niet meer doen.

Das wel heel vreemd ook 2 dagen naar je ei...ong...heb je de dokter gevraagd hoe dat kan of niet?

Je word er gewoon helemaal gestoord van... Ik denk altijd word het dan maar in een keer goed of helemaal niet!

Ook heel vervelend dat je zoo veel last hebt...en ik geef je gelijk met iburopfen...je weet het toch nooit... I

Ik heb het ziekenhuis gebeld en die zei dat het mogelijk een ovulatiebloeding is.
Maar vind het zo vreemd, heb ik nooit gehad.

Dat is wel raar dan...ik hoop dat het ook verder niks betekend voor je.... Maar het is wel vreemd dat je dat ineen hebt...terwijl je dat nooit hebt gehad....

En ik begin steest gekker teworden...me afscheiding is weg...en er is nog steest niks... Ik zie het wel vandaag nog ( maar neemt niet weg dat ik dit heel erg vervelend vindt...) en zoiezo morge tegen de dokter zeggen en misschien dat zei wil kijken met een echo ofzo.... Of ik moet morge toch een test gaan halen...als er vandaag niks gebeurt...

Dit is irritante spanning... Gggrrr :(

Het is nu echt doorgebroken... Ik zit ook te denken kan het misschien ook een beetje komen omdat me oma er al een maand niet meer is :(

Ieder geval strakkers naar het zh en dan schrijf ik vanmiddag weer hoe het gegaan is...

Xxxx brenie

Succes vanmiddag.
Ik zei dus dat ik maandag mijn ei had, en woensdag licht rose afscheiding en lichte ong. ik verrek nog steeds van de kramp en ik heb nog steeds de volle laag. Bij een normale ong. heb ik het een dag of 4 en bij de 3de dag zakt het alweer wat af. Die vlieger gaat nu niet op. Ik weet nou ook niet of ik de 15de mijn NOD moet hebben ja of nee. Lekkere onzekere tijd nu.
Maar Brenie ik wacht jou verhaal vandaag ook weer even af.
xxxxxxxx

Heey meiden,

Gisteren zh geweest... En ik ga menopur spuiten, 225 eenheden... En ik moet aankomende donderdag om11.15 naar het zh en dan krijg ik opnieuw prik instructie en we gaan een planning maken... Dus het word weer spannend...

Xxxx brenie

Terug
Bovenaan