word zo gek van maagzuur,tips????

A

Anoniem

Guest
dag allemaal,heb heel veel last van maagzuur maakt niet uit wat ik eet   vet,gezond,veel,weinig,laat,vroeg,zelfs met water!!! nu heb ik al van alles geprobeerd van gele vla,tot regla ph pillen,regla ph vloeibaar,omhoog liggen maar de laatste weken is het zo erg dat ik snachts zelfs alles er uit gooi! ben echt radeloos,het enige wat me helpt is dat ik nog minder dan 4 weken hoef! hebben jullie nog andere tips???????? alvast bedankt groetjes lenny b haarlem

heej een haarlemmer :p ik kom uit ijmuiden maar werk op uitzendbureau in haarlem int centrum ;)

Over dat maagzuur...rennies helpen wel erg goed..maar mag je dat wel tijdens de zwangerschap?
Voor de rest misschien veel water drinken?? ik heb het ook wel maar (heel raar) alleen als ik lang zit...op een verjaardag bijvoorbeeld :s

angela

18wkn4

Hey meiden,

Rennies !!!!

Ik heb zelf een grote doos en leef op rennies momenteel.
Ook drink ik veel melk wat een "klein " beetje verlicht.
Over de vraag of het mag heb ik de bijsluiter erbij gepakt.
En zie hier:

Voor zover bekend kan dit geneesmiddel veilig gebruikt worden tijdens de zwangerschap !

Dus veel succes met je rennies.
Ps zon grote doos kost ongeveer 7 euro. zitten er 96 in en je mag er maximaal 16 per dag hebben.

Liefs Esther ( 21 wkn 3 dgn )

Hallo,

Ook ik heb een beetje last van maagzuur en rennies helpen bij mij ook erg goed.
Heb de verloskundige gebelt en die zei dat je ze mocht innemen, maar wel met mate.
Mocht het echt te erg worden kun je altijd even met de verloskundige overleggen want er zijn ook nog alternatieven die je via hun kunt krijgen.

Succes ermee

Groet jmak

He hoi

Ik gebruik antagel tegen het maagzuur.Bij mij zijn rennies na 15 min al weer uitgewerkt.
Je kunt het zonder recept bij de apotheek kopen en het kost 6,?? voor een fles vol.
Ik heb het op aanraden van vk en ha gehaald en moet zeggen super spul.Ook in de bijsluiter staat geschikt tijdens zwangerschap en borstvoeding en het is nog lekker ook.

hallo meiden

heb er zelf ook wat last van maar bij mij helpt een simpel pepermuntje
misschien bij jullie ook en is niet zo duur 1 euro bij de wibra

groetjes en succes verder

Bij mij werkte rennie's juist totaal niet!
Gaviscon; anijs,
is HET tovermiddeltje!!!
Werkt gegarandeerd!!

Hoi,

Ik leef al een week of 6 op antagel, ideaal en helpt echt goed.

Succes,
Stanneke, 38 / 6

Terug
Bovenaan