worden jullie af en toe niet gek

hallo...
effe een vraagje... ik zit nu al vanaf 30 januari thuis... en waarschijnlijk weten ze ook wat ik heb... we neigen naar zwangerschapsepilepsie... mijn moeder had het ook... maar goed...worden jullie niet gek van het rond gebel af en toe..... dan naar de verloskundige.. weer naar de huisarts dan weer naar arbo arts.... overleggen met mijn moeder en dan weer naar huisarts... weer bellen met vriend.. dan weer bellen naar je werk... ppfff wordt er helemaal gek van.... als je telefoon al gaat spring ik zowat van de bank af van de paniek....
 
Herkenbaar...
Zit ook al met 15 weken in de ziektewet... Ben nu 24 weken.
Dus veel gebel naar vk, fysio, huisarts, arboarts, mijn baas, mijn ouders, mijn schoonouders en mijn man.
Word er ook zo moe van... Maar is niet anders.. Is voor een goed doel zeg ik dan maar ;)
Heb alleen geen zwangerschapsepilepsie, maar andere kwaaltjes... :S
 
Helaas geen ervaring mee maar snap wel dat je af en toe gek word van de telefoon. Ik wens je in ieder geval veel sterkte de komende tijd en hoop voor je dat je ondanks alles toch ook geniet van het leven binnenin je.

Liefs
 
Ik heb enorme telefoonangst dus is telefoneren normaal al niet echt een pretje voor me. Ik kan dan wel bellen met mijn dierbare maar doktor, gyn of wat dan ook vind ik zo moeilijk.
 
Hoi,
Ik zit inmiddels sinds de kerst volledig thuis, sinds oktober werkte ik nog maar 2 dagen. Word dus vooral gek van het thuis zitten en niet zelf voor mijn kind kunnen zorgen. En nu het einde in zicht is word ik af en toe gek van de smsjes: Hoe gaat het?, is het er al? spannend hoor? Succes!
Allemaal ontzettend lief bedoeld, maar soms word je er zat van.
Heel veel sterkte, want op deze manier kan een zwangerschap heeeeeel lang duren. Hopelijk wel met een gezond en mooi kindje als resultaat!
Liefs,
Mar
 
Terug
Bovenaan