Hoi,
Heel herkenbaar hoor!!! Ik moet ook 's middags echt gaan liggen, als ik dat niet doe knap ik begin van de avond helemaal af, en met twee oudere kids (bijna 7 en 3) is dat nou juist niet handig, omdat die dan nog wel graag wat aandacht willen bij het naar bed brengen (en da's nu vanwege de vakantie ook ietsie later dan anders...) En ik stem de dingen echt op elkaar af. Ik kan niet ergens heen fietsen en ook nog boodschappen doen en thuis ook nog stofzuigen... hoe graag ik ook zou willen, dat past niet op één dag...
Ik heb afgelopen vrijdag voor het laatst gewerkt, dat deed ik de laatste weken ook al halve dagen. En ik heb een hulp waar ik erg blij mee ben!
En hoewel ik me er voor de verhuizing in maart op verheugd had hier in dit dorp alles op de fiets te kunnen doen, (omdat hier meer voorzieningen op fietsafstand zijn, dan in ons oude dorp) pak ik nu toch ook nog vaak de auto, anders gaat het gewoon niet .
Ik probeer er maar zoveel mogelijk aan toe te geven. Lekker op de bank gaan zitten met een tijdschrift en lekker genieten. Het is tenslotte voor mij ook de laatste zwangerschap (tenminste... zo denk ik er nu over!). En ze adviseren zo uitgerust mogelijk te zijn voor de bevalling, dus dat proberen we dan maar.
Sterkte allemaal!!!
Groetjes, J