worden jullie ook zo gek van die oranjekoorts leeuw?

Bij alles wat je opent komt dat ding in beeld! haha
Maar goed, zij betalen zodat wij van deze site gebruik kunnen maken, dus vooruit dan maar!
Liefs Nelleke

Ik zei het net tegen me man: "Ik wordt gek van dat oranje gedoe, iedere keer verschijnt er zo'n leeuw enz in een venster."
Mijn man die overigens tv kijkt...voetbal...ik geef er niets om, zelfs niet als Nederland moet spelen. Ik ga gewoon iets anders doen...zijn er hier ook van die moeders? Of kijkt iedereen as maandag als Nederland moet spelen?

Heeeeeeeeeeeeeeeeeel irritant. Overigens heb ik 'm net aangeklikt en nu blijft ie weg.... Overigens: dat hele EK moet nog beginnen en ik ben de oranje leeuwtjes al redelijk beu!

Groetjes
Susan

We zijn er weer bij en dat is priiihiiimaa
VIVA HOLLANDIA!
lalalalalala

Nee, ik geef ook niks om voetbal. Maar als nederland speelt vind ik het wel leuk om te kijken. Doe ook gezellig mee met de poule op m'n werk, maar ik heb gewoon wat ingevuld, dan kom je vaak het verst!
Liefs Nelleke

Blijkbaar komt die ongelofelijk irritante leeuw alleen 's avonds. Vrijdagavond werd ik er helemaal simpel van, gistermiddag was ie nergens te bekennen. Gisteravond kwam ie weer! Dus ben ik gestopt, en nu is ie weer nergens te bekennen.

Ik vind voetbal wel leuk, dus volg ook de andere wedstrijden. Maar ik kijk niet alle wedstrijden heel intensief, alleen die van Nederland. Bij de andere wedstrijden ga ik wat anders tussendoor doen.

Groetjes,
mv Tijs

ahahahahaha ik dacht toen ik de topic tekst las meteen aan de leeuw en welpies van de appie heijn
JAaaaa die staan hier allemaal
Vind ze gewoon ZO leuk.

Maar die stomme leeuw in beeld nog niet zo vaak gezien....

Maandag moet ik eerst om 19 uur lessen, maar meteen na de les snel met zn alle voor de tv.

Heb met het voetballen van het NL elftal altijd het idee dat iedereen vrede met elkaar heeft en iedereen voor dezelfde zijn, heerlijk hihi

Terug
Bovenaan