worden jullie ook zo moe van het wachten????

A

Anoniem

Guest
hoi hoi
worden jullie ook zo moe van het wachten?
ik wel namelijk,heb al weken alles klaar omdat het aan het rommelen was.
maar nu ben ik 40,2 weken en heb nergens geen last meer van.
baal soms echt als een stekker hoor.
door de weeks ben ik druk met de kids naar school brengen en weer ophalen,en het huishouden een beetje bijhouden,dus gaat de tijd nog wel aardig snel,maar zo in het weekeind niet echt.
het liefst slaap ik de hele dag,hihi.
maar ja dat kan niet met 5kids he.
en dan s,morgens voor dag en dauw wakker omdat ik moet plassen,en dan is mijn zoontje van 3 ook wakker dus moet ik er gewoon uit.
meestal ga ik s,middags wel ff liggen en slaap dan ook echt heel vast.
de zwangerschap is zo snel voorbij gegaan maar nu lijkt de tijd wel stil te staan.
maar goed we wachten maar weer af.
liefs sil

Hoihoi

Wachten duurt ALTIJD lang he?
Vervelend dat je er zo doorheen zit...
Ik zelf heb er nog niet zo'n last van, alhoewel ik het ook niet erg zou vinden als het NU geboren zou worden.
Ik kan mijn rust niet zo goed vinden helaas, en dat zou ik wel graag nog even willen.
Gewoon even NIKS doen.
Nu MOET ik ook wel, want gister na mijn VK bezoek, bleek mijn onderdruk veelste hoog. Dochter maar uitbesteed vandaag, en even lekker ontspannen.

Gelukkig voor jou hoeft het niet lang meer te duren, want je loopt in principe al over...
Kunnen ze je deze week niet nog eens strippen ????

Succes he?!
Ik wacht in spanning af, wie er allemaal nog binnenkort gaan bevallen.

Liefs Vilies

ja, ik word er ook onwijs moe van!! mijn lichaam is gwn op merk ik..
vanacht nog liggen huilen omdat de baby zooo onwijs aan het schoppen was.. ik wiebelde van de ene kant naar de andere kant zo hard was het!
Ik kon dus ook pas rond 3e in slaap vallen..

Ik ben vandag 39 wkn en 1 dag dus ik mag nog niet echt zeuren maar als je merkt dat je lichaam gwn niet meer wilt raak je gwn gefrustreerd..
Maar ja, er zit zoiezo niks anders op!

Ook heb ik zulke gemene pijnlijke steken in mijn vagina en ik weet ook niet wat dat is
Weet wel dat het geen pretje is snachts haha..

Nou, iedereen succes nog ff he! en we praten elkaar er wel doorheen!
Over zkr 2 wkn staan hier weer nieuwe berichten van een bevallen vrouw :p

x angela

Zelf ben ik het wachten nog niet beu (ik reken er gewoon op dat het zeker niet voor de 40 wkn komt, en daar ben ik nog net niet). Wel stoort het me dat iedereen denkt dat ik op alledag loop. Al die vragen en opmerkingen, alsof ik al 7 weken over tijd ben.... grrr.
Ik zeg nu maar gewoon tegen mensen, dat ik hoop dat het deze maand komt. Geen datum, maar heel algemeen. Waar bemoeien ze zich mee. Als het er klaar voor is, komt het vanzelf!

Succes dames!

Dee

Terug
Bovenaan