Worden jullie ook zo moe van jezelf?

Nou ik wel!!alles moet schoon en opgeruimd zijn!als ik 1 dag niks gedaan heb word ik al gek.heb hele planningen in mn hoofd terwijl ik dat anders nooit hebt.normaal kan ik makkelijk van dag tot dag leven maar nu niet.vind het zielig voor mn 3 jarige dochter.haar moeder loopt heel de dag op te ruimen en anders zit ik even voor pampes op de bank of computer.ook kan ik maar weinig van haar hebben het is echt een druk levendig vrolijk meisje.maar ook echt een peuterpuber die me vaak uitprobeert.lijkt wel dat ze doorheeft dat de baby binnenkort komt ze is iedere ochend tussen 6 en 7 wakker.en dan kom ik alweer moe uit bed.terwijl ik nog uren kan pitten.pff word me soms echt teveel!wat een geklaag he!tterwijl ik me best goed voelt.
maarja lig gewoon aan mezelf moet echt wat meer rust voor mezelf gaan vinden.
wie herkent dit?en goede tips zijn welkom.
liefs jootje

Nou ik word wel gek van mezelf maar op een andere manier eigenlijk. Ik ben van oorsprong erg ongeduldig, en het schiet gewoon niet op die laatste weken. Alles is zover klaar en geregeld en gewassen en gedaan......

Ben ook idd supervroeg wakker iedere dag, en weet niet hoe ik moet zitten, liggen, hangen enz....

Verder voel ik me ook goed, en wil ook niet zoveel zeuren..... Het hoort denk ik bij die laatste loodjes.....

LIEFS

p.s. heb helaas geen tips of trics...

He jootje, helaas geen tips. Ik kom eindelijk in de relax mood en heb nu helemaal geen zin om wat te doen.
Misschien was het maar goed dat ik al in de ziektewet zat, en de grote klussen gedaan heb.
Je kan met jezelf afspreken in de ochtend 2 uurtjes wat te doen en verder niet.
Toen ik de zelfde dwang had, heb ik een lijstje gemaakt en daar kon ik steeds wat op af strepen en dat hielp me.

Hmm Josanne, vervelend dat je zo onrustig bent.

Maar ik voel me meer net als heppy en Nathalie. Ja, ik word doodmoe van mezelf, maar meer vanwege het feit dat er niks uit mijn handen komt. Ik ben zoooooooo langzaam.

En normaal ben ik zo'n regelneef, dus heb alles al klaar en nu maar wachten, wachten, wachten (zeker nog 5 weken, maar misschien wel 7!!)

Sterkte meid.

Hi,

Ik herken de dagen dat het allemaal niet mee wil werken. Maar... ik voel me vandaag echt TOP!
Ik heb EINDELIJK VERLOF!!! En vannacht als bonus ook nog eens goed geslapen, slechts 1 keer wakker geweest om te plassen. Vanmorgen op tijd opgestaan, wat gegeten en toen op de bank weer een ruk van 2-3 uur gemaakt, dus ik voel me voor het eerst sinds tijden weer heerlijk uitgerust. Dit soort dagen kunnen kennelijk ook nog!

Ik heb een drukke week gehad (bruiloft schoonzusje + laatste dagen werken) dus nu ga ik heerlijk eens bedenken waar ik zin in heb. Heb zojuist bijv. de hoeslakentjes om de matrasjes van het ledikant en de wandelwagen gedaan. TROTS dat ik ben! Hahaha... zo lekker aankeutelen, daar heb ik echt zin in.

En ik hou van koken, dus ik heb mezelf vandaag een uitje naar mijn lievelingswinkel (Betsies Kookwinkel, Utrecht) beloofd. Al is het maar om keukentouw te halen ;-)

Morgen ga ik lekker met mijn moeder naar de Landgoedfair in Beesd, is een soort traditie geworden. Al zal ik het niet meer zo heel lang uithouden, is het toch nog lekker mensen kijken.

Me = happy! (terwijl ik gisteravond nog lag te huilen dat het nu toch wel dichtbij komt, iehhh...)

x

Hey Blossom,

Yeah!! Jij hebt het ook gered. Heerlijk joh dat je nu lekker kan gaan genieten.
Het wordt komend weekend prachtig weer, dus je hebt nog mazzel ook!!

En dat huilen, ach je weet dat daar niks aan te doen is...

Terug
Bovenaan