worden jullie ook zo veel wakker s'nachts?

A

Anoniem

Guest
Hallo medemamma's,

worden jullie ook de hele tijd wakker s'nachts? Ik word er gek van. Soms word ik wel tien keer op een nacht wakker. Dat is toch niet normaal. En ik moet nog drie maanden. Gelukkig mocht ik vanmorgen uitslapen en werd ik om tien uur gewekt met een natte kus van mijn twee zoontjes en stond bedenden een heerlijk ontbijt klaar met verse jus, croissantjes en een eitje. Maar soms ben ik zo moe, het lijkt wel alsof ik zo niet goed uitrust.

veel liefs ... Marloes

Hoi!
Ja, heb ik ook hoor! En dan moet ik ook elke keer plassen! Verschrikkelijk.
Ik slaap heel onrustig, lig ook vaak niet lekker. En 's ochtends, dan lig ik eindelijk lekker maar ja, dan gaat de wekker!
Vermoeidheid, das ook lastig. Ik heb goede dagen en minder goede dagen.
Toen ik zwanger was van mijn zoontje, die nu 2,5 is, sliep ik 's nachts gewoon niet... dat waren hele lange nachten. Uiteindelijk viel ik om half 5, 5 uur in slaap. Soms sliep ik dan een nachtje weer wat langer, maar veel was het niet. Het gekke was, dat ik er overdag eigenlijk weinig last van had, had best wel energie.
Nou ja, het is lastig, ik wens je sterkte en succes!

Hoi,
ik ben bijna 38 weken en ik slaap vreselijk slecht en...ik heb er overdag weinig last van...
totdat ik gisteren om 2200 naar bed ging...hoe langer ik in bed lig hoe vaker ik snachts wakker wordt en dat is niet goed voor mijn gestel blijkbaar...vooral dat laatste half uurtje vanmorgen was echt fout....looop nu al de hele dag te gapen en ga maar weer gewoon om een uur of 12 naar bed en hoop dat ik me morgen weer wat beter voel...

Sterkte allemaal...

Yvonne

hoi hoi,

helaas  herken ik het heel erg goed

wordt minimaal 3 x per nacht wakker , en moet dna ook meestal plassen

slaap erg onrustig en draai van de ene kant naar de andere

hoop dat het nog wat minder wordt want ben nog niet een s op de helft hihihi

groetjes moekje

18w+4d

Ik wordt rond 02.00 uur een keer wakker omdat ik weer eens moet plassen...dan vaak rond 04.00 uur nog een keer dus ik ken het brakke gevoel. Maarja wat doen we eraan? Geen idee helaas....

Lfs ing

Ik denk dat de meeste vrouwen het wel kennen. Ik heb ook weer een lekker nacht gehad. Ik heb het gevoel of ik bijna niet geslapen heb. Ik ben in de luxe positie dat ik kan uitslapen, maar soms werkt dat averechts.

Plassen, bandenpijn, bekkenpijn, pijn in je ribben, spierpijn, maagzuur... er is altijd wel wat waarom je niet lekker ligt of er uit moet. Het is behoorlijk frustrerend. Gelukkig heb ik een lieve man die me steunt en helpt bij alles wat in zijn ogen maar een beetje vermoeiend is. (alles dus eigenlijk. ) Als ik hem niet had...

Groetjes, Marisa

Terug
Bovenaan