Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
worden jullie ook zoveel benaderd via hyves en de mail?
De titel zegt t al, krijgen jullie ook veel aanmeldingen via hyves en de mail? Vooral hyves, allerlei mensen die zich willen aanmelden omdat je zwanger bent? Van alles en nog wat.
ja ontzettend .. en echt irritant.. allemaal mensen die ik maanden en soms jaren geleden er uit heb gegooid sturen weer een uitnodiging omdat ze hebben gezien/gehoord dat ik zwanger ben..
en gaan weer uitgebreid tegen me praten jeetje donder op toen niet dan nu ook niet..
een oud klasgenoot waar ik vroegen vriendinnen mee was maar door ruzies heb ik een punt achter de vriendschap gezet spreekt me op eens weer aan omdat ik zwanger ben en zij ook toevallig 10 weken zwanger is..
Tja niet zo zeer via hyves of msn maar wel bijv in de supermarkt ofzo.
Mensen die je anders nooit zien staan enz nu ineens meer vragen en van die vreselijke zogenaamde belangstelling tonen bah bah
Wel zet ik tegen de uitgerekende datum mijn krabbels uit(dat ze niet meer kunnen krabbelen) zit echt niet te wachten op heel de tijd van ben je nu nog niet bevallen enz.
ben heel selectief met hyves, heb echt heel weinig vrienden 14 ofzo...hi,hi, gebruik het echt alleen voor mijn beste vriendinnen!!!!! Maar inderdaad op mijn werk bijvoorbeeld zit toch bijna iedereen even aan mijn buik, is lief bedoeld en heb er niet zo'n moeite mee...vreemde mensen "mogen" alleen kijken!!! Hi,hi!!
ik merk wel dat mensen in de supermarkt loeren wat er in mijn kar ligt.
of ze dan de augurken zoeken, of willen weten of ik ook bergen chocola haal, daar ben ik nog niet achter. hahaha.
Ik word echt mega veel op hyves benaderd door onbekenden dus. Foto maken van je buik enzo en geboorte kaartjes noem maar op. iemand sprak mij zelfs aan of ik foto's wil laten maken met een bellypaint. Vond het toch wel vreemd hoor. Ga ze er gewoon binnenkort weer lekker uitgooien. wat zeg ik NU.