Worden jullie teleurgesteld als voor 3e keer een meisje? ????

<p>Worden jullie teleurgesteld als je voor derde keer zwanger zijn van een dochter??</p><p>Graag jullie meningen. Zegt eerlijk</p>

Nee! Hier 2 meiden, op een dag hopelijk nog een 3e kindje. Mijn man zou graag een zoon willen, snap ik wel... maar zelf zou ik ook dolgelukkig zijn met 3 meiden. Zo leuk, een huis vol meiden! Dus nee, ik herken het niet.. sorry ?

Nee!! Wat een geschenk 3 kinderen. Dat zou ik ook graag willen maar het blijft er waarschijnlijk bij 1. Tuurlijk is een jongen leuk na 2 meisjes maar 3 meisjes net zo geweldig 

Ik niet, maar mijn  vriend wel. Die heeft nu ook even tijd nodig gehad toen we hoorden dat er nog een dochter bij kwam

Ik heb 2 mooie mannen en zwange rvan nummer 3. Bij nummer 2 wisten we geslacht bij 20 weken echo en ik was toen zeker even teleeurgesteld of althans ik had hoop op een meid. Paar dagen verwerken en daarna geen seconden meer aan gedacht. Voor we de keuze namen voor een derde heb ik eerst uitgesloten dat ik dit niet voor een eventuele meid zo doen. En nu 18 weken zwanger en heerlijk aan het fantaseren  van zowel jongen als meid. Willen het pas bij geboorte zien. Ik herken je gevoel en is niks mis mee! Je zal er echt niet minder van houden. 

Nee, maar mijn man denk ik wel.
Als ik mag kiezen, zou ik na onze dochter wel graag een zoon krijgen, maar als dat niet zo is zal ik niet teleurgesteld zijn omdat bij mij de wens niet zo groot is wat dat betreft.
Maar mocht jij wel teleurgesteld zijn, is dat niets om je voor te schamen! Er zijn zoveel mensen die dat ook hebben. Het is niet iets waar je voor kiest. Blijf er in ieder geval wel over praten :)

Ik heb 4 jongens en ben super blij met allemaal.
Bij de laatste was de 20 weken echo niet goed.
Volgende week wordt hij 1 en is het een actief mannetje die geboren is met 2 klompvoetjes. 
Wat gelukkig goed te behandelen is. 

Klinkt altijd zo clische,  maar gezond is toch echt belangrijker dan het geslacht.

Terug
Bovenaan