worden

Hallo , ik wil iedereen graag nog een keer sterkte wensen.
ik ben weer een stadium verder, nooit gedacht dat menstruatie zo welkom kon zijn.
ik ga vanaf nu naar de worden-pagina
en hoop jullie daar weer tegen te komen.

jeanette

Hoi Jeanette,
Ik was ook heel blij met mijn menstruatie na de curretage.
Ik hoop dat we elkaar nog sneller zullen zien op een zwanger forum.
Ik wens jullie heel veel sterkte.
Groetjes van Caroline

Hoi Jeanette,
Ik denk dat ik met je mee verhuis, ben nu ongesteld geworden, drie weken na het verlies van het vruchtje!! Ik vind het supersnel, maar wel okee.
Mijn moeilijk-periode is voorbij. Ik ben er inmiddels aan gewend dat ik niet meer zwanger ben. Ben aan een dieet begonnen om wel die paar zwangerkilo's kwijt te raken voor ik weer zwanger ben... dus verse start!
tot ziens op het andere forum!
Marieke

Hai,

Ik ben maandag (na 5 en halve week) ongesteld geworden. Ik dacht dat ik er wel blij mee zou zijn. En ik ben ook wel blij dat we nu weer verder kunnen, maar het is toch weer een hele zware week voor me. Toch weer een soort van bevestiging van je verlies ofzoiets. Ook al gaat het een stuk beter met me, toch kan ik me er nog heel verdrietig over voelen. Tsja, het zal wel weer een fase zijn die overwonnen moet worden. Maar ik vind het maar niks.
Ben vandaag weer begonnen met foliumzuur slikken. Maar weer vooruit proberen te kijken he? Ik ga ook eens kijken op het andere forum.

Jacqueline

Hoi Jeanette,

fijn te horen dat het weer een beetje beter gaat. Ik ben ook weer ongesteld geworden. Miskraambloedingen zijn over gegaan in ongesteldheid en dat is nu alweer 2 weken geleden.
Wij wachten nog een maand metzwanger worden, want er worden begin mei een aantal onerzoeken gedaan. De wil ik eerts afwachten om een 6e miskraam te voorkomen.
Veel succes op het volgende forum en hoop je snel op het zwanger forum tegen te komen!!

Liefs Floor

Thanks, en MariekeS ik ben ook sinds maandag op dieet ik kan daar gewoon mee doorgaan als ik zwanger ben is mij verzekerd...weer een uitdaging;15 kilo eraf!!

Dit was echt de laatste hier, jeanette

Terug
Bovenaan