ik zou het raar vinden wanneer dit niet vergoed wordt,
het is toch om te kijken of je kindje helemaal compleet is. en niet in eerste instantie voor jezelf om naar je kindje te kijken al is dit een leuke bijkomstigheid.
ik nam eigenlijk aan dat alle echo's gewoon vergoed worden. zolang ze maar voorgeschreven worden
anders heb ik een probleem.
hier schrijven ze hem vrij snel voor eigenlijk.
ik wist niet precies of ik al 2, 3 of 4 mnd zwanger was. dus stuurt de huisarts me door naar de gyneacoloog. omdat ik daar normaal tijdens mijn zwangerschap onder controle sta.
ze maken meteen een echo om te kijken hoe ver ik ben. 5 weken ongeveer denken ze.
over 2 weken terugkomen. en weer een echo. nu konden ze zien ong 7 weken, dus dat klopt in ieder geval
ik heb over 4 weken een echo weer gepland staan met 11 weken dus
en een afspraak bij de gyneacoloog met 20 weken voor een controle echo. die afspraak moest ik nu al meteen maken.
dus ik hoef er niet eens om te vragen.
mijn vorige zwangerschap werd bij iedere controle een echo gemaakt. om te kijken of ze wel goed lag. omdat ze haar niet konden vinden, ik weinig vruchtwater had. en ze haar niet goed konden voelen liggen.
toen vond ik het niet erg,. heb leuke fotootjes gekregen. maar aan de andere kant duurde elke controle wel erg lang. met echo hartfilmpje en bloedprikken iedere keer
groetjes Renske