Wordt dan 2020 ons jaar, als we dit jaar weer niet zwanger uit mogen gaan

<p>Einde van het jaar.. begonnen met iui en in 2020 starten met ivf.</p><p>Januari 2019 hopen dat je nog in 2019 mama wordt, oke dat gaat niet meer lukken, dan maar hopen dat je zwanger wordt. </p><p>En dat gaat dus ook niet meer lukken. Nieuw doel: zwanger worden van een gezond babytje en ook zwanger blijven, bevallen heel graag maar met zwanger worden zou ik ook al blij zijn.</p><p>Dat het voor iedereen een mooi, vruchtbaar jaar mag worden en dat vele wensen uit mogen komen! </p><p>Weer een nieuw jaar, geeft toch ook wel weer wat hoop. Dit jaar wordt het ons jaar!! </p>

Jij ook van harte Schorpioen!! Ook mijn grootste wens is zwanger worden. Een baby in 2020 lukt misschien niet, maar zwanger worden hopelijk wel.
Laten we het jaar beginnen met positieve vibes!!!

Ik duim voor jullie mee!! Wij gaan helaas ook voor de 3e keer vanavond proosten op een kleintje ♡ 
Morgen 1e injectie tbv iui! 
Liefs Sab 

Iedereen onwijs vruchtbaar en fantastisch 2020 toegewenst!!! Ik gun iedereen het zoooooo erg! 

ik lees al 22 maanden mee op dit forum. Nachten lang alles lezen, alle ervaringen etc. Het hielp mij wel heel erg en vond het nog leerzaam ook!!! Heel gek maar het heeft me wel geholpen dit forum haha! 

gisteren heb ik echt het aller grootste cadeau gehad wat ik maar kon wensen na 22 maanden, een positive zwangerschapstest. 4w5d nu! Heel pril, maar ik hoop dat alles natuurlijk goed gaat! 

Ik wil alleen zeggen, wat mij geholpen heeft, rust nemen, niet stressen, vind inderdaad afleiding. Ik heb een PlayStation gekocht, ook al ben ik 30 haha, als Zzp'er had ik even een maand geen werk. Meteen raak. Nooooooit gedacht, zou ook februari/april de MMM in gaan! 

nogmaals, echt positief blijven! Ik gun iedereen dit gevoel van harte!!! 

Wat geweldig nieuws 67! Van harte, zo te lezen dus ook echt gegund. Spannende weken, hoop voor je dat het nu wel echt zo mag zijn. 

Terug
Bovenaan