Wordt de baby wakker als ik praat?

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Ik vraag me af of de beby wakker kan worden als ik praat.
Vanmorgen toen ik wakker werd, was de kleine lekker stil, ik voelde tenmiste niks bewegen. Toen mijn oudste dochter mij riep, riep ik hard terug dat ze uit bed mocht komen. En toen werd ineens de kleine wakker, en begon weer hevig te bewegen.
Alsof ik haar wakker gemaakt had.
Ik merkte in het begin al, dat als de hond ineens begon te blaffen om mn dochter schel praatte, dat het kindje daarop reageerde.

Kun je je baby eigenlijk wakker maken??

Groetjes, Ris
33w2d

Tuurlijk kan dat. Heb wel eens gehad dat ik in bad zat en per ongeluk met platte hand op het water sloeg. Daar schrok mijn kindje zo van dat ze zich eenklaps 180 graden draaide. Ik was toen ookal wat verder in de zwangerschap, dus dat voelde ik wel, heel mijn buik bewoog! Ook zat ik eens in een theatervoorstelling en de baby was in totale rust, tot een plotsling geweerschot. Ze trapte zo hard ze kon! Zeker jou stem is waarschijnlijk helemaal goed te horen, daar binnenin, zeker als je schreeuwt!
Groetjes Ivy

ik kan me nog herinneren dat ik zondags maar niet meer naar de kerk ging want zodra het orgel speelde begon mijn zoon weer te trappen   tegen mijn ribben ik kon het niet verdragen na de bevalling had ik er nog last van ik geloof dat een baby zo al mooi aan het dag en nachtritme van de mens kan wennen   wakker zijn als wij wakker zijn en slapen/rust als wij rusten

Hoi Ris,

Grappig hé dat je steeds meer dingen gaat merken aan de bewegingen van de baby.
Ik heb dat ook vaak genoeg wat de dames beschrijven, zodra iemand een plotseling hard geluid maakt of als mijn vriend heel hard lacht ofzo, reageert de baby hierop. Ze heeft dus wel degelijk in de gaten wat daarbuiten allemaal gebeurt. Ook vaak als de wekker gaat in de ochtend dan merk ik het ook dat ze begint te bewegen. Echt heel leuk!
Sterkte nog de komende weekjes...we schieten al op hé!

Liefs Siona
33w5d

Ik weet niet of de baby er wakker van wordt, maar ik weet wel dat de baby op (harde) geluiden kan reageren. Er is niet van tevoren te voorspellen hoe de baby op welk geluid reageert, maar als je bijvoorbeeld bij een concert voor een luidspreker gaat staan, kun je er donder op zeggen dat je een paar fikse trappen krijgt.

Terug
Bovenaan