Wordt echt gek van mezelf!!!

A

Anoniem

Guest
Aaaaaahhhhh, ik kan er niet meer tegen. Ik zou het liefste naar de DA rennen en alle testen die er bestaan mee naar huis nemen en elk uur testen!!!
Maar ik wil pas gaan testen als ik over tijd zou zijn. Ik moet dus wachten tot na het weekend...... en weet je hoe lang dat dat nog duurt. Nog 2 nachtjes.... nog 65 uur.....3900 minuten.....
Kijk dat bedoel ik nu. Ik word echt gek vanmezelf!

Sorry meiden dat ik me zo aanstel maar kan het alleen hier kwijt, manlief is al helemaal gek van me!

Succes allemaal met wolkjes maken.

Dikke wanhopige knuffff

Hier nog zo iemand, word er ook gek van! Ik moet vandaag of morgen ongesteld worden. Ik heb gisteren al getest maar dus negatief, heb me vanmorgen in weten te houden met veel moeite haha! Morgenvroeg nog maar eens een testje wagen.

heel veel succes en ik zal duimen voor je
liefs

hihi ja ik ook hoor
snap je prima meid
ik moet wachten tot dinsdag tot en met vrijdag en als ik vrijdag nog niet ongi ben dan pas testen
dus ja ik wou vandaag ook al iets neer zetten over dat ik nu wel onderhand gek word van het wachten
want ja de testen liggen hier op de kast ken hem zo doen maar doe het niet want anders is hij straks negatief

aaaaaaahhhhhh

dus je bent niet alleen

kus kus

hihi ja ik ook hoor
snap je prima meid
ik moet wachten tot dinsdag tot en met vrijdag en als ik vrijdag nog niet ongi ben dan pas testen
dus ja ik wou vandaag ook al iets neer zetten over dat ik nu wel onderhand gek word van het wachten
want ja de testen liggen hier op de kast ken hem zo doen maar doe het niet want anders is hij straks negatief

aaaaaaahhhhhh

dus je bent niet alleen

kus kus

hihi ja ik ook hoor
snap je prima meid

aaaaaaahhhhhh

dus je bent niet alleen

kus kus

Sterkte meiden!
Hoop dat de dagen, uren en minuten snel voorbij
"vliegen" en plaats maken voor een roze of blauwe wolk!

Liefs

Hey Meiden.
Erg verleidelijk om vroeg te testen.
Maar hou het nog effe vol, dan heb je teminste meer zekerheid!
Succes ermee x

hihi ik ken je gevoel
wij hebben samen besloten een week te wachten voordat we testen. ben nu 2 dagen overtijd.

Terug
Bovenaan