wordt een spannende avond...

Hey meiden,

Even iets anders als normaal.
Vanavond heb ik verjaardag van mijn schoonzus en dan zie ik mijn vader na bijna een jaar weer. Hij weet dat ik zwanger ben, dat heeft hij via via gehoord en daar was hij boos om dat mijn broer hem dat niet heeft gezegd :(. Maar goed ik ga dus om bepaalde redenen niet meer met hem om, al enkele jaren niet en zie hem alleen bij mijn broer of schoonzus op de verjaardag. Normaal maakt het me niks uit om hem te zien, we praten toch niet met elkaar, maar nu ben ik best wel gespannen. Maar goed ik zie wel hoe het gaat en hoop dat de avond snel voorbij is, als ik me er niet fijn meer bij voel zeg ik wel dat ik moe ben, dat begrijpen mijn broer en schoonzus vast wel.....

Nou het viel gelukkig allemaal mee. Ik was behoorlijk gespannen toen mijn vader en stiefmoeder kwamen er kon amper een hallo van af bij hem maar wij zeiden gewoon hallo (doen we altijd dus waarom nu ook niet) De rest van de visite kwam mij en mijn man feliciteren en vragen hoe het ging, was echt heel leuk.Ik denk dat mijn vader zich heel ongemakkelijk heeft gevoeld ik eigenlijk niet zo, maar was wel blij dat de avond voorbij was en dat ik lekker naar huis kon.
Bedankt voor jullie berichtjes

Liefs Nemootje

Terug
Bovenaan