Wordt er alleen maar onzekerder van!

Meiden kunnen jullie mij geruststellen?

Ik ben 16.2 dagen zwanger van nummer twee!
En ik heb vorige week de kleine een keer gevoeld en daarna nog een keer!
Echter voel ik die kleine nu al 5 dagen niet? Ik weet dat dat ook helemaal niet hoeft op dit aantal weken maar wordt er toch ongerust van.

Ik dacht: wow wat leuk dat ik die kleine al zo vroeg voel, maar eigenlijk is het helemaal niet zo leuk omdat ik nu steeds maar bezig ben om de kleine te voelen en het niet lukt!

Wordt er echt een beetje stil van!

Er is verder geen rede tot paniek, heb vorige week het hartje gehoord en heb geen buikpijn of bloedverlies maar toch...

Groetjes Fenneke mv Jente en ?

Hoi Hoi

Maak je geen zorgen dit is heel normaal.Ik ben nu 38.2dgn zwanger ik voelde het in de 15e week al maar heeft tot de 21 week geduurd voor ik het duidelijk weer voelde.Het ligt er ook aan waar je placenta ligt die van mij ligt aan de voorkant en daardoor schijn je het minder te voelen.Gaat nu niet meer op hoor schopt mij helemaal blauw.Dit is allemaal heel normaal dus geniet lekker van je zwangerschap.Mijn zoontje voelde ik bijna de hele zwangerschap niet maar alles was super goed deze dame is veel drukker dus per kindje verschilt het ook nogal.

Fijne zwangerschap verder
Groetjes Anita

Ja ik had precies hetzelfde. Ik wilde vanaf het begin de baby elke dag voelen. Toen ik met 16 weken iets voelde ging ik me er heel erg op focussen. Gewoon niet leuk meer! Pas 2 weken later, voelde ik weer wat. En dan ook niet elke dag. Ik vond het zo moeilijk om los te laten. Maar bedenk wel: het is nog zo klein, het is niet normaal als je het elke dag voelt dan ben je echt een uitzondering. De meeste moeders voelen pas na 20 weken, geniet ervan dat je het al eens gevoeld hebt. Waarschijnlijk lag het gewoon even heel dicht tegen de wand aan en is dat nog niet weer zo geweest.
Geen zorgen maken..... alles gaat goed!

xx

Terug
Bovenaan