wordt er gek van!!!!!!

A

Anoniem

Guest
Hoi dames,

Nog altijd niet ongi, ben nu al 36 dagen overtijd, dus mijn cyclus zit op dit moment op dag 66, joepiieee nog altijd wachten. Ik wordt er gewoon gek van dat ik niks meer te vertellen heb op forum, heb ook nergens op te reageren want iedereen is bezig met bepaalde kwaaltjes of met een soort bloedverlies of innestelingsbloeding of... en ik, ik voel niks, heb niks, niks, niks, niks!!!
Maar ik ben er nog, ik lees nogaltijd mee, voel me wel een beetje vergeten nu ik niet meer op de nod-lijst sta. Voel me best wel een beetje eenzaam zo zonder nod-genootjes en situatiegenootjes. Hoor mij hier nu eens bezig, juist zo'n oud vrouwtje dat klaagt en zaagt, maar ik voel me nu eenmaal zo.
Moest ik even kwijt.

grtjs,
Bea

Hoi Bea.
Ja dat is balen.Heb je al een test gedaan.Misschien ben je zwanger?

Balen joh!

ik zit ook in dat schuitje. en ik weet echt niet wanneer het moet komen, je wordt echt crazy en je kijkt de hele dag of het al komt. Soms... pffff
succes!

Hoi bea,
Stomme vraag natuurlijk... maar heb je al getest?? ben je al naar je ha geweest??
Ik snap best dat je gek aan het worden bent..
Ik ben met ronde 6 bezig en vind het niet meer leuk!! ik wil gewoon nu zwanger worden.. vriendinnetje van mij heeft gisteren haar baby gekregen..
Hoop dat je snel een antwoord krijgt..

succes, liefs anne
xx

He Bea,
kan me wel voorstellen dat je je een beetje 'verloren'voelt op deze manier.
Ben eigenlijk wel benieuwd of je getest hebt en zo ja wanneer voor het laatst.
Wachten duurt zoooooooo lang!
vind 1 dag al lang, als ik op m'n nod moet wachten!

Nou je komt maar gewoon hier babbelen als je in een dipje zit!

Liefs Anne

Hoi Bea,

Ik heb een keer een cyclus gehad van 48dagen en dacht dat ik gek werd van onzekerheid. Dus ik kan me heel goed indenken hoe jij je voelt. Succes met afwachten.

Liefs Bibi

Hoi Bea,
Ik begrijp wat je bedoeld,het is erg irritant.
Ik ben ontzettend onregelmatig dus ik weet ook nooit mijn NOD.Volgende week zit ik weer op 28 dagen dus vanaf die tijd zal ik wel weer in spanning zitten.
Heel veel sterkte met wachten,
Groetjes Phoebe

Hoi Bea,

Mijn laatste cyclus duurde 54 dagen. Echt heel vervelend, natuurlijk ook veel testen verbruikt.
Ik heb gehoord dat de HA je iets kan voorschrijven waardoor je cyclus beter op gang komt, misschien moet je het daar eens over hebben. En als deze HA niet fijn is, moet je gewoon een andere bellen voor een second opinion. Dat klinkt misschien heftig, maar je moet dat gewoon doen want het gaat wel om jou en hoe je je voelt.
succes

Terug
Bovenaan