Wordt er gek van.........!

A

Anoniem

Guest
Hi,

Ik wist al dat je lichaam je voor de gek kan houden, maar dat dat zo lang moet duren.
Ik had vorige week ma. mijn nod, werd vrijdag ongesteld, dit duurde in tegenstelling tot de 5 dagen normaal een kleine twee dagen en ik vloeide heel helder rood (normaal nooit!)

Een week voor nod had ik overal last van: opgezette buik, borsten, verstopte darmen en natuurlijk verschrikkelijk moe. Nu dacht ik afgelopen vrijdag, dat is mooi over, op naar de volgende ronde. Nou mooi niet over dus he.

Laatste dagen erger last van mijn borsten (incl blauwe aders) nog steeds last van mijn buik (gerommel en verstopt) erg moe en het lijkt wel of ik elke dag dikker wordt.

Heb dit een paar dagen genegeerd, maar dat lukt niet meer....wat een drama zeg,
denk dat mijn lichaam me flink voor de gek heeft.

Ben het echt zat, wil gewoon met een schhone lei beginnen!

Wat dacht je van een zwangerschapstest??

Die tekenen kunnen op een zwangerschap duiden en het feit dat je maar 2 dagen vloeide, dat kan een innestelingsbloeding zijn. Volgens de VK treedt die nl.op rond de tijd van je menstruatie (in tegenstelling tot een dag of 5 na je ovu wat overal te lezen staat).

Wat let je?

We horen het wel, succes.

Groetjes,

Tammy

Serieus??! Ik hoor ook overal dat dat 4/5 dagen na de bevruchting zou moeten zijn. Maar er is ook al een topic over de verschillende feiten die op het internet verspreid worden. Maar dat betekent dus dat je een paar dagen voor die bloeding niet zwanger kunt zijn? Ik heb toen namelijk getest (natuurlijk negatief) en werd even later 2 dagen een soort van ongi.

Ik dacht dat het een rare ongi was omdat het de eerste na het stoppen met de pil was.

Tammy, als dit klopt doe ik je een enorme onlineknuffel!!!!

Liefs,
Marian

Ehh.. nou bedankt Marian...  dan knuffel ik maar terug... hihi...

Wat betreft dat topic waar je het over hebt, die heb ik idd ook geopend. Je leest overal zoveel verschillende dingen, soms echt de grootste klinkklare onzin. Maar je gaat er wel van uit dat het klopt, dus daar handel je dan ook naar.

Dat van die innestelingsbloeding kwam voor mij ook als grote verrassing. Ik had regelmatig wat bruinverlies in de week voor mijn ongi, vlak na mijn eisprong en hoopte maar steeds dat dit een innest. bloeding was, maar helaas.

Ik snap alleen jouw opmerking niet van die twee dagen ervoor niet zwanger zijn??  Kun je  je nader verklaren???

Groetjes,

Tammy

Hi Tamaar!

Bendankt voor je reactie, ik heb al getest, ben heeeel ongeduldig, deze was negatief.
Ik hou de 'symptonen' maar op spanning o.i.d. en ga lekker de volgende ronde in!

Lief Annemiek

Hey Tammy,

Ik was inderdaad een beetje vaag misschien. Wat is er gebeurd? Op 7 juni is mijn eerste ongi dag, normaal zou ik na ongeveer 32 dagen (9 juli) weer ongi moeten worden. Dat gebeurde niet en omdat ik zo nieuwsgierig was heb ik op 7 juli al getest. Negatief dus. Op 12 en 13 juli heb ik een kleine bloeding gehad. Ook geen ongi klachten, behalve het bloed dan.

Kan dat dan innesteling geweest zijn?

Liefs,
Marian

Hoi Marian,

Sorry hoor, maar ik denk dat ik je weer niet begrijp??

In je vorige berichtje stond dat dit je eerste ongi na het stoppen met de pil was. In het laatste berichtje stond dat je op 7 juni ongi was (dan neem ik aan dat dit nog je pil-ongi was) en dat je dan 32 dagen later op 9 juli weer je ongi verwachtte. Klopt dit?? Want hoe kom je dan op die 32 dagen uit?? Als je na 7 juni nog geen 'eigen' ongi hebt gehad hoe kun je dan al je cyclus berekenen??

Misschien heb ik iets gemist, maar ikke nie snappe.

Groetjes,

Tammy

Ik zou zeggen doe nog eens een test.. wie weet...??
Laten we het in elk geval hopen!

Liefs Julia

Terug
Bovenaan