wordt er gek van

A

Anoniem

Guest
gek wordt ik van mijn cyclus pfff
10 nov is mijn spiraal eruit gegaan na wat kleine bloedingen 23 dec een echte ongi van 6 dagen. in jan was ik overtijd en zwanger, maar helaas ging dit mis. redelijk snel weer terug mijn ongi (na 5 weken een ongi van 6 dagen). daarna hele rara cycli gehad. na 27 dagen een ongi van 1,5 dag en 6 dagen later weer een ongi van 1,5 dag. daarna na 21 dagen weer een ongi van 3 dagen en nu 6 dagen later weer ongi. grrrrrr.
ik weet wel zeker dat ik een ei heb gehad in die tijd omdat ik mijn temp bij hou en ik heb afgelopen maand ook ovu testen gebruikt en op dag 10 een positieve test gehad (dag 12 ging mijn temp omhoog). wordt er gek van .

tussen door ook veel last van kwaaltjes waarvan ik maar heb besloten dat die bij mijn cyclus horen aangezien ik ze elke maand na mijn ei heb.

nog iets raars. 26april ongi geworden 93 dagen), mijn temp ging toen omlaag. na 4 dagen was mijn temp weer iets hoger en vandaag was ie weer 37. (vandaag ook weer terug ongi, maar niet zo heel veel) heb ook al getest maar die was zowel 25 april als vandaag negatief.

snap er echt geen drol van, blij het hier ff kwijt te kunnen

uh de 93 dagen bijna onderaan moet 3 zijn hihi de 9 moet eigenlijk een ( zijn hahaha

ik nspa dat je het niet snapt! ik snap het ook niet helemaal! is wel vaag hoe het allemaa loopt bij je!
hoop dat je gauw regelmatig/zekerheid hebt!
liefs

Hey meid,

Volgens mij snapt niemand hier iets van. Misschien een telefoontje richting ha? Alhoewel die waarschijnlijk zal zeggen dat je moet ''ontspiralen''. Veel succes meid, ik heb zelf ook een rare cyclus gehad en het is zeer irritant!! (zachtjes gezegd..)

Liefs ciomama

Pfff.... ik dacht dat ik niets meer van mijn lichaam snapte, maar jouw lichaam kan er ook wat van! Denk dat we samen op nummer 1 staan wat vreemde lijven betreft, haha!

Als je temp zo snel weer stijgt en je snel weer ongi bent, zou ik denken dat je gewoon heeeeeeel snel weer een ei hebt gehad en daarna meteen weer ongi bent geworden. Een soort uptempocyclus ofzo...

Zo klinkt het mij in de oren, maar ik weet niet eens of zoiets wel bestaat...
Ik zou zelf idd even een telefoontje richting ha plegen.
Was je ongi voor de spiraal wel regelmatig?

Liefs Daisy

ja ik ben ook bang dat de ha me weer wegstuurd met de mededeling dat ik het gewoon nog even aan moet zien.

ongi voor mijn spiraal is beetje lastig te zeggen.
ik was 15 toen ik aan de pil ging, toen ik daarmee stopte na 14 jaar was ik bijna meteen zwanger. na mijn zwangerschap is mijn spiraal er na 5 mnd ingegaan was toen nog niet echt ongi geworden door borstvoeding. dus heb werkelijk geen idee hoelang mijn normale cyclus toen was

Hmm. Ja dan is het astig zeggen idd hoe je cyclus er toen uitzag...

Ik zou toch gewoon de ha even een telefoontje geven. Misschien zegt hij van 'het hoort allemaal bij het verwijderen van het spiraaltje', maar dan sta je wel onder zijn aandacht. De ha kan je misschien ook een periode geven waarna de meeste vrouwen weer een gewone cyclus moeten hebben.

Succes!

Lieve las, had ik ook zo'n rommeltje na mijn miskraam. Liep bijna dagelijks met tampons in want de ene dag bloed en dan weer niet. Ben uiteindelijk bij een homeophaat druppeltjes gaan halen. En wat blijkt: nu al 2x een prachtige 28 daagse cyclus. Niet te geloven, maar wel heel blij mee.

Terug
Bovenaan