wordt er gek van

FLorian is me echt helemaal gek aan het maken...
Hij is heel vrolijk en lief totdat hij moe wordt en naar bed moet... Ik krijg m alleen in de auto of wandelwagen in slaap..en owee als je stil staat...s avonds wil hij ook niet slapen en is vaak tot 22.00u wakker. Dan ook nog s nachts 2 of 3 keer wakker... hoop dat deze fase snel over is...

ohhh Hier is ook zo,
Juliaan is vanaaf 2- 3 uur wakker begin te spelen lachen en vertelen.

Ik weet niets beter dan laten in onze bed liggen en kunnen tussen door beetje slapen :)
De hele dag is hij super actief en vol energie.

Gelukkig is hij niet hangerig of huilen kind:)

maak geen zorgen iede maand is iets nieuws jajajajaj maak plezier!

Och meid, wat vervelend!!
Hoop voor je mee dat het snel beter is!!
Krijgt hij geen tandjes oid? Misschien dat hij daarom zo lastig is en dat het bewegen (auto/wandelwagen) hem afleid?
Succes ermee!

Wat ben ik blij dat het hier niet de enige ben waar het zo gaat :-s

Maar het is niet leuk en erg slopend!

Fedde wil ook niet graag naar bed. Vooral 's avonds niet. Op ons bed valt hij wel in slaap. Dan til ik hem over. Nu ligt hij in mn armen.
Maar hij is ook niet fit nu. :-(

oooh das is echt niet leuk tjee.....
Is je man thuis zodat tie iets voor je kan over nemen??
Oooh en dan ook nog 2 - 3 keer 's nachts poeh hee nou ik hoop dat deze fase snel voor bij is.

Sucses ermee

Hoi,
Balen he! Nou ik kan je geen advies geven want hier gaat het net zo...
Nick is al ruim een week iedere nacht aan het spoken, wordt zo rond half 4 wakker en meent dan dat de dag wel kan beginnen, hij ligt dan te lachen en te kletsen in zijn bed. Maar voordat het half 4 is ben ik er gemiddeld toch wel 2x uit geweest om zijn speentje te geven...pfffff Ik word er eerlijk gezegd helemaal gek van en ben zooooo moe. Het vervelende is dat tegen de tijd dat Nick toch nog even in slaap valt, mijn oudste wakker wordt en vindt dat de dag moet beginnen.
Ik hoop ook dat deze fase heeeeel snel voorbij is. Ik weet niet hoe oud jouw zoontje is maar de mijne bijna 6mnd en dan komt er wel weer een sprongetje aan :)

hier hetzelfde. alleen is dat probleem overdag en niet 's nachts.
wel moeten we er 's nacht ieder uur uit om haar speen te geven.
en om 5 uur beslist ze ook even dat ze honger heeft.

Hier is het ook alweer een paar dagen feest. Ben er ook weer 2 x per nacht uit. en om 5 uur vind jorn ook dat de dag beginnen mag. Dan geef ik hem de fles en slaapt ie verder tot 8 uur. Gelukkig heb ik de 2 x per nacht mazzel dat ie alleen de speen wil en dan lekker doorslaapt. overdag geen strijd.

Maar wat je beschrijft over de wandelwagen en de auto ken ik maar al te goed. totdat jorn bijna 5 maand was. was dat de enige manier om hem in slaap te krijgen. owee als je weer stilstond. wat ik toen veel deed was in slaap wiegen, maar als ik hem neerlegde was het brullen. Gelukkig is dat probleem over. en valt ie nu wel zelf in slaap.

Kan je man er niet een x aan geloven om het ff van je over te nemen? Neem aan dat hij overdag moet werken. maar in het weekend bijvoorbeeld? zodat jij ff kan bijtanken.

Jorn is bijna 6 maand en iff van anvh zegt sprongetje komt er ook weer aan.... merk dat hier nu ook al. dat jorn daar last van krijgt.

Verder is ie zeer lief en tevreden mannetje. Als ie maar bij mij is. :D

Terug
Bovenaan