wordt gek van mezelf

A

Anoniem

Guest
hoi hoi ff zeuren hoor.

ik ben een beetje moe aan het worden van mezelf ik heb sinds een paar dagen last van pijnlijke borsten of het zijn eingelijk steekjes die erin schieten en de afgelopen dagen heb ik ook veel pijn in de buik gehad hoop netuurlijk dat ik zwanger ben maar ga er maar niet vanuit.

mijn cyclus is ook niet zo als het hoort laatste paar keer 28 21 30 16   20 22 19 daar wordt je toch gek van   ik dus ook en klus nu om de anderste dag hoop dat het effect heeft.

voor iedereen die zwanger is van herte gefeliciteerd en geniet ervan.

liefs annieka

hoi annieka

wat kan dat lekker zijn he even van je af zeuren lucht soms echt op.
ik herken je verhaal je gaat soms van de vage klachten voelen dat je denkt zou zwanger zijn wanneer is jou nod dag die van mijn 7 febr nog even geduld moet ik nog hebben dus

dikke kus angela

hoi kaylin

mijn nod is ook de 7e uiggaande van mijn cervixieslijm en gevoelde eisprong dus idd nog even afwachten het enige leuke is van die dag dat mijn zusje dan is uitgeteld dus dat maakt die dag wel goed als bij mij de rode duivels komen.

de klachten die ik nu heb heb ik eingelijk nog nooit zo gehad ik ben er wel mee bezig om zwanger te worden maar ik ben niet iemand die er elke min mee bezig is ben nu ook bezig met de koop van het huis en dus is dat andere afleiding. nu ik die dingen dan voel ga ik twijfelen, dacjt eerst oh nee ik wordt ongi veelste vroeg maar de pijn in de buik is weg en ik ben ook nog niet ongi dus er is nog kans en ie weet was het een innesteling.

nou nu maar hopen voor ons dat we ons de 7e gelukkig mogen prijzen.

liefs annieka

Hoi meiden,

Ik moet ook op 7 februari ongesteld worden. Op dit forum is ook een lijst waarin iedereen bijhoudt wanneer haar NOD is. De NOD lijst februari. Zou leuk zijn als jullie je data daar ook in zetten. Kunnen we er met z'n allen naar toe leven. Is makkelijk en overzichtelijk.

groetjes NinoD

Terug
Bovenaan