Wordt gek!!! Wat is dit?

A

Anoniem

Guest
He meiden,

Volgens babybrabbel heb ik vorige week mn eisprong gehad en afgelopen zaterdag mn inessteling Sinds zaterdag ook wat oud bruinig bloed/slijm. Elke dag maar een klein beetje. Gebruik dus geen inleg kruisje of zoiets.

Heb ook soms  ook een brandende steek die als een golf komt...durrt echt maar 2 seconden ofzo maar kan duidelijk voelen dat ie als een golf komt. Zit trouwens helemaal onderin mn buik,..zou zeggen onder mn schaambeen.

Verder helemaal geen klachten. Zondag mn NOD.

Iemand die dit herkent? Denken jullie datik zwanger zou kunnen zijn. Heb dit nog nooit gehad.

Knufje

Het zou natuurlijk kunnen. Wel toevallig dat op de dag dat zij aangaven dat je je innesteling zou hebben, dat jij bruinig slijmverlies hebt... Dat zou mij ook aan het denken zetten.

Zo'n 'golfgevoel' herken ik niet, maar het kan natuurlijk best zo zijn dat iedereen wat anders voelt, sommigen voelen ook niets.  

Dus zondag is de zenuwslopende dag? Wanneer ga je eventueel testen?

Spannend hoor. Ik hoop voor je dat het raak is. Succes.

Hoi hoi,

Je kunt soms tijdens het innestelen wat bloed verliezen, dus wie weet. Ik hoop dat je het wil, maar dat zal wel anders zit je niet op dit forum. Succes dus.

Groetjes Joyce

Heb zelf ook een innestelingsbloeding gehad (dacht toen dat ik gewoon menstrueerde). Het kan zijn dat er een vaatje geknapt is en ook het "golfgevoel" herken ik wel.
Wel is het zo dat als het bloed rood blijft (bruin is oud), dat er een kansje is dat het niet helemaal goed zit en je binnenkort alsnog ongesteld wordt. Helaas gewoon afwachten!

Terug
Bovenaan