wordt gek

hier ben ik weer. ik hou het niet meer!!!!!!! nu bijna 8 dagen overtijd denk ik. verlies al de hele week beetje bruin slijm, maar mijn temp blijft hoog, rond de 37.2 graden. of zou dit toch mijn ongi kunnen zijn.heb ook gelezen dat je bruin niet als ongi mag beschouwen. durf niet zo goed naar de ha toe,misschien denkt die wel dat me aanstel ofzo, omdat ik pas 3 maanden van de pil ben. ik hoor allemaal verhalen dat er wel meer vrouwen bruin verliezen ook als ze zwanger zijn. heb nu zowat alle denkbare merken testen gedaan, kost me klauwen vol geld. heb ook veel van mensen gehoort die pas na 2 of 2.5 week na hun nod wisten dat ze zwanger waren, zelfs bij de ha waren hun testen negatief!! misschien morgen toch de ha bellen? op dit moment heb ik zelfs zoiets van laat het rood nu maar komen dan weet ik tenminste waar ik aan toe ben. zoals je kunt lezen zit ik vol met vragen en onzekerheden. kan iemand mij aub helpen en/of advies geven ofzo,heb op dit moment geen nagels en geld meer over van die stomme testen
Kusjes lady....

Ik zou de huisarts bellen om te vragen of je daar een test mag doen. Misschien zegt hij dat je nog even moet wachten, maar misschien ook niet.

Heb inderdaad ook (uit eerste hand) gehoord dat sommige meiden die zwanger zijn geregeld een bruinige afscheiding hebben.

Hoop voor je dat je zwanger bent!

Het kan idd dat je bruin slijm verliest als je zwanger bent. Men zegt dat dat komt omdat je baarmoeder zichzelf schoonmaakt.

Kzou toch even naar de huisarts gaan voor een bloedtest, dan weet je het iig zeker

succes en ik duim voor je

Hoe lang is je temperatuur al zo hoog? Als het 19 dagen is, kun je gevoegelijk van uit gaan dat je zwanger bent. Sommige vrouwen maken nog niet genoeg hcg hormoon aan om positief te testen de eerste weken (kijk maar eens op www.9maand.com bij hcg waardes en zwangerschap). Maar als je al lang temperatuurt kan je daar ook een hoop uit halen. Hou ons op de hoogte alsjeblieft, sterkte, el.

Terug
Bovenaan