wordt helemaal gek van het wachten

hoi hoi dames

vorige week vrijdag heb ik een tp gehad van 1 mooie embryo dus zit ik nu een paar dagen op het wachtbankje ik vindt het verschrikkelijk ik voel niks ik weet ook niet hoe ik me moet voelen ik weet alleen maar dat ik totaal niet lekker in mijn vel zit de zenuwen gieren me door het lijf.
iedereen om me heen zegt oh ik heb er wel een goed gevoel bij het komt wel goed maar zo voel ik dat helemaal niet het is allemaal zo dubbel.

ik wou dat de tijd wat sneller ging. ik weet van narigheid ook niets meer te doen.

sorry voor het gezeur maar het moest er even uit.

liefs annieka

Hoi Annieka

Wachten....... erg hè. En dan mag je nog een week wachten. Je bent niet vervelend, iedereen moet hier wel eens wachten. Ik wacht met je mee. Ik wil starten met onze ivf-poging en natuurllijk ben ik nu overtijd.
Ik kan alleen maar zeggen, probeer iets anders te doen en dan gaat het sneller.
Van mijn eerste ivf poging weet ik, dat de tweede week bij mij erg snel ging. Alleen de dagen vlak voor test dag, duurde superlang. Op testdag testte ik om half 6 in de ochtend, kon niet langer wachten. En toen was het positief. Helaas is ons kleintje later toch overleden.
Ik zal hard voor je duimen.

Liefs

Lydia

hoi lydia

ik had dat ook ik moest wachten op mijn ongie voor ik mocht starten en dus ook overtijd verschikkelijk is dat.

dit is voor mij de eerste icsi poging ik heb verder geen behandelingen gehad omdat het zaad van mijn vriend overal te sleccht voor was.

ik heb een lichte overstimulatie en mag dus niet veel doen gezien mijn gewicht en zo zijn ze bang dat het erger wordt en de enige voorwaarde die ik dan ook kreeg was als je de tp wil moet je beloven dat je voorlopig niks doet.
ik probeer wat te lezen ben aan het hobbye geslagen maar kan nergens mijn gedachte bijhouden echt vreselijk.

ik heb nu veel last van een gierend gevoel door mijn lijf this net alsof ik zenuwachtig ben maar dan 100 keer erger ik ga zowat door het pafon hier.
herkend iemand dit?

ik ga er maar vanuit dat het erbij hoord meer kan ik er ook niet aan doen maar het is zwaar vervelend.

liefs annieka

Hi
oook ik zit in mijn wachtweek....en het enige wat ik voel is krampen en  een menstruatieachtig gevoel....voor de rest voel ik ook niets....
en de tijd kruipt voorbij.....word er ook gek van......maar nog geen spoor van rode duivels dus dat geeft weer een beetje hoop....mag volgende week maandag testen......dussehhh laten we hopen op een positieve test...

succes...en we loodsen elkaar hier doorheen...

gr
FF

Hoi Annieka

Dat zenuwachtige gevoel herken ik, daar is niet zo veel aan te doen. Als je dan ook nog niets mag doen om een overstimulatie niet verder te laten doorslaan, blijft er niet zoveel aan ontspanning over. Ik kan je daarover geen enkele tip geven, helaas
Zo duurt wachten wel heel erg lang. Ik heb bij mijn overstimulatie heel veel tv gekeken, van die feel-good films, daar knapte ik van op.

Liefs

Lydia

hoi hoi

forever friends fijn dat ik niet de enige ben die moet wachten this echt op zijn hollands gezegt kut hihihi

vrijdag zit ik al op een week en dan nog 1 week pff haha maarja we komen er wel als gaat het als een slakkengangetje.

hoe voel jij je verder? werk je nog gewoon?

lidya
ik probeer ook wel filmpjes te kijken maar mijn zenuwen zzijn zo heftig dat zelfs mijn ogen er slecht van worden en als ik een film kijk moet ik vaak toch huilen hihi
is gewoon raar.

nog anderhalve week en dan mag ik testen en hoop dan ook dat de rode duivels niet eerder zijn.

meiden sucses

liefs annieka

Terug
Bovenaan