wordt het dubbel feest?

A

Anoniem

Guest
Hey meiden,

Jeetje, wat een vervelende wachtweken zijn dit... pff.... Nog een klein weekje tot mijn NOD maandag. wachten.. wachten.. wachten.
Ik heb geprobeerd er deze maand weinig mee bezig te zijn, maar natuurlijk lukt mij dat niet...
Nu maandag NOD, wil wachten tot dinsdag met testen, en ben dan ook jarig! Hoop zo op dubbel feest die dag, dat zou toch zo'n mooi cadeau zijn! Wat een spanning nu... Hoop zo dat ik naar het februari forum mag verhuizen, gaan jullie met mij mee?
Liefs Chantal

Ik ga voor je duimen meid! Ga graag met je mee, maar heb er een hard hoofd in...

X

en ik ga ook voor je duimen!! 't zou wel heel leuk zijn zeg, op je verjaardag!! Hoeveelste ronde zit je?
Groetjess

Heey meid,

Spannend!!!! Heeeel misschien mag ik toch mee!! Verloor sinds zondag wat bruinige afscheiding en dat nu, na 3 dagen, ineens weer helemaal weg! Morgen mijn officieele nod, dus morgenochtend maar een testje doen!

Veel succes met wachten en ik hoop dat je een geweldig verjaarscadeau krijgt!!!!

Liefs ciomama

hoi meiden,

Vandaag zijn de duivels al gearriveerd...
Jammerrrr! Korte cyclus gehad dus, 26 dagen..
En eh, meiden, jullie moeten natuurlijk wel naar het februari forum, ik volg wel in maart. Op naar ronde 6!
Liefs Chantal

Terug
Bovenaan