wordt het een jongen of een meisje??

sinds onze zwangerschap is mijn man er heilig van overtuigd dat we een dochter krijgen hij had het bij de andere ook goed wat denk jij dat je krijgt
natuurlijk als het maar gezond is maar wat zegt je gevoel??

Haha wat grappig. De vorige zwangerschap was ik overtuigd van een meisje en het werd....een jongen.
Deze keer ben ik er daardoor echt helemaal niet mee bezig. Misschien komt het nog :D.

ik hoop op een meisje..:p haha we hebben nu een jongen dus daarom hoop ik een meisje lijkt me erg leuk maar als het een jongen is dan is het ook goed als het maar gezond is..
wij willen het niet weten.. zo blijft het een verrassing!

hey,

Ik wil het ooknog niet weten, maar misschien veranderd dat nog :)
Mijn schoonmoeder en schoonzusje weten zeker dat het een jongen wordt. Alle bakerpraatjes die je nu al kunt doen zeggen dat het een meisje wordt.
Ik hoop op een gezond kindje, het maakt me niets uit.
Wat me wel opvalt, is dat wij al heel lang zowel een jongensnaam als een meisjesnaam hadden. Maar ik begin nu wel ineens heel erg te twijfelen over de meisjes naam... intuïtie?

liefs,
T

Ik wil het zeker weten en ga ook een afspraak maken voor een geslachtsbepalings echo als ik 17 weken ben.
Stiekem heb ik een kleine voorkeur voor nog een meid.
Mijn gevoel zegt mij echter dat het een jongen is en uiteraard vind ik dat ook prima!!
We zullen zien

Ik heb enkele "quizjes" gedaan op internet en iedere keer kwam er een andere uitkomst. De ene site zei: Jongen en de andere site kwam met het antwoord: Meisje
Ik zou het nu ook echt nog niet weten, heb ook geen voorgevoel. Zodra het te zien is, wil ik het wel graag wteen, iedereen mag het dan ook weten! Iedereen heeft stiekem wel een voorkeur natuurlijk, en bij mij is dat een jongetje. Daar hebben we simpelweg al een naam voor en een meid nog niet. En omdat ik op Prinsjesdag ben uitgerekend, is dat wel heel toepasselijk... ons eigen prinsje ;)

Terug
Bovenaan