wordt ie morgen dan positief

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal,

Ik zal nog even vertellen wie ik ben, ik ben Judith, 23 jaar en mijn man en ik proberen zwanger te worden van ons 1e kindje, het is pas de eerste ronde dus zijn pas net begonnen. Nu is het alleen zo dat ik vandaag al 19 dagen overtijd ben. Vorige week zaterdag heb ik de laatste test gedaan en die was negatief. Morgenoschtend ga ik opnieuw testen. Ik hoop zo dat ie dan positief is, of dat ik vandaag of morgen ongi ga worden, zodat we verder kunnen in ronde 2.
Het ene moment kan ik er heel goed mee omgaan, terwijl ik op een ander moment weer vol met zenuwen zit, ik weet het allemaal niet meer. We zouden het allebei zo leuk vinden, vooral omdat mijn man al wat ouder is. Zels hij was afgelopen zaterdag teleurgesteld. Nouja we zullen wel zien, misschien hebben we morgen geluk.

Liefs Judith

hoi judith,

ik ben esther, 23 jaar, 4e ronde van 1e kindje.
vandaag ben ik 21 dagen overtijd. ik heb mij test 18 dagen geleden gedaan en die was negatief. ik verwacht echt nogsteeds dat mijn menstruatie komt omdat mijn vorige cyclus 47 dagen duurde. (zit vandaag op 50)
het gekke is dat mijn 1e pilloze cyclus wel gewoon 29 dagen duurde.
als ik jou was zou ik gewoon een testje doen. ik ga er dinsdag een doen.

ik hoop dat je of zwanger bent of je cyclussen snel normaal gaan worden.

groetjes esther

Ik kom me er ook even mee bemoeien......
Ik ben namelijk ook 23 en we zijn ook bezig met ons eerste kindje, ik dacht eignelijk toen ik hier niet kwam dat ik een van de jonkies zou zijn, maar ik zie toch geregeld jongere leeftijden voorbij komen (vind ik toch best wel een gerustelling dat wij niet die enige zijn die jong aan kinderen willen beginnen)

Maar ik ben net vandaag mijn 2de ronde ingegaan, heb een cyclus van 33 dagen gehad na mijn laatste pilstrip en bijbehorende bloeding.

Mijn vriend was ook erg teleurgesteld na 2 negatieve testen....

Komende ronde wacht ik in ieder geval tot na de 33ste dag voor ik ga testen wordt anders toch wat te duur.

Maar goed dat kan ik nu wel weer schreeuwen, maar als het zover is ben ik te nieuwschierig en test ik toch vroeger......

Zo ik heb jullie wel weer genoeg lastig gevallen....

Groetjes Toto

Terug
Bovenaan