wordt jullie baby snachts ook wakker

hmimes

New member
mijn kleine maakt ook snachts geluiden soort persgeluiden .En allerlei andere geluiden die van jullie ook ? Dit doet hij met oogjes dicht , ik schrok daar elke keer van maar nu ben ik het gewend . Ik wordt er wel onrustig van . Ik wil hem nog niet in andere kamer zetten .
 
Heel normaal, baby's slapen nog echt niet zo vast hoor. Kreunen, smakken, zuchten zijn vaak geluidjes die tijdens het slapen maken, dat is ook de reden waarom ik de meiden meteen ook al op hun kamertje heb gedaan, zal zelf geen oog dicht doen!!
 
Dat is juist de reden dat ik hem in zijn kamertje heb gelegd na een paar weken.
Hij wordt 1 á 2 keer per nacht wakker, jammert/huilt dan paar minuten en valt dan weer in slaap tot 6:30-7u. Dit doet Chris nu 2,5wk, dus ongeveer vanaf dat hij 8wk was.
Als hij bij me op de kamer zou liggen zou ik geen oog meer dicht doen. Nu lig ik tijdens zijn wakker worden op 1 oor of hij wel weer inslaapt.
 
Hier ook veel "geknug" 's nachts bij ons op de kamer. Toch wil ik hem graag nog bij ons laten liggen. Vind het gezellig en anders ga ik iedere keer kijken als ik wat hoor....
 
Snachts hoor ik hem eigenlijk niet... alleen smorgens een half uur en soms wel een uur voordat hij wakker word dan hoor ik hem wel. Net of hij dan al langzaam aan het wakker worden is.
 
Terug
Bovenaan