wordt maandag ingeleid...help!

Hoihoi dames,

Ik wordt a.s maandag ingeleid ivm diabetes, ben dan precies 37 wkn. Ik zie hier erg tegenop. Vanochtend voor controle geweest bij gyn, gekeken of ik al ontsluiting had, maar helaas helemaal niks. Maandag willen ze weer kijken en gel aanbrengen en moet ik blijven...Als het niks doet na een paar keer wordt het keizesnede.
Ik zie hier erg tegenop, vooral omdat vanochtend ook al behoorlijk pijnlijjk onderzoek was en de rest moet dus nog! Waaah!
Iemand eerder ervaring met inleiden gehad?

Groetjes van een bangerd

Ik ben met ons tweede in geleid en ben toen aangesloten aan het infuus en dan gaat het heel geleidelijk en komen de weeen langzaam op gang en zetten ze het pompje steeds een standje hoger !!! Iedereen ervaart dit anders en bij mij ging het aardig snel en zat ik binnen 4 uur op 7 cm !!!

Ik wens je veel sterkte en suc6 met de bevalling en laat het maar over je heen komen want gespannender jij bent hoe langzamer het gaat !!!

Oh wat spannend!

Ik heb er geen ervaring mee maar laat het over je heen komen.. Het is niet anders en je kan er toch niets aan veranderen! Als jij en de kleine het er maar gezond van af brengen denk ik dan!

Precies, helemaal eens met wat Betty zegt! Laat het over je heenkomen en hoe relaxter jij bent, hoe makkelijker het zal gaan.....

't Komt allemaal goed! Je bent gelukkig niet de eerste die een kindje op de wereld zet :)

Ik ben met de eerste ingeleid, idd wat annie1101 zegt, het gaat geleidelijk aan, ik heb het niet als vervelend ervaren hoor. Om 11 werd het infuus aangesloten en om 1 uur was hij er!!!

Maar idd, iedereen ervaart het anders.

Ik heb er geen ervaring mee en word zelf ook ingeleid.
Heel veel succes morgen ! ik hoop dat je gewoon kan bevallen en het geen keizersnede word.

Liefs, Wendy

Succes meid!
Ik ben deze bevalling ook ingeleid, heb het als minder prettig ervaren, maar iedereen ervaart het op haar eigen manier!
1 ding is zeker: vlgs mij gaat het sneller dan dat het op "eigen krachten" gebeurt!
Bij mij van om 10:30 het infuus aangezet en ik ben 14:46 bevallen!

Liefs sabina

Dank voor jullie reacties!
Ik hoop idd dat het mee zal vallen...uk moet er vroeg of laat toch een keer uit...
Gisteren nog gesprek gehad met verpleegkundige hierover en wat meer info gekregen, werd ik toch wat rustiger van.
Hoop idd dat de gel/infuus aanslaat en het geen keizersnede wordt, heb toch liever 'gewone geboorte'!
Ik hou jullie op de hoogte!!!

Groetjes Kimm

Terug
Bovenaan