Wordt spannend nu..

Hoiii,

Ik lees al een tijdje mee hier heb me in het begin een xtje voorgesteld maar verder niet aktief meegedaan,
Inmiddels ben ik alweer 39 weken en a.s zondag ben ik uitgerekend..Het wordt spannend nu..alhoewel ik denk dat ook deze uk nog wel even zit maar goed zegt niks nartuurlijk..
Hoop i.i.g koninginnedag niet..maar ja dat heb je niet voor t zeggen nartuurlijk..
Zal proberen om wat aktiever mee te schrijven..
Groetjes en iedereen succes met de laatste loodjes!!

Hoi hoi,

Ik ben 3mei uitgerekend en hoop ook niet op koninginnedag. Maar ja uit ervaring weet ik dat je het echt niet tegenhoud als het begonnen is.
Hoop wel dat ik niet zo lang meer hoef te wachten..... de laatste loodjes wegen erg zwaar.....

Hier ook bijna zover.
2 mei uitgerekend en ik hoop ook dat het niet koninginnedag wordt haha.
Hoop dat het snel gaat beginnen, zit nu echt te wachten ben er helemaal klaar voor.
Voel me op zich nog wel goed hoor, maar kan gewoon niet wachten. Succes dames!!!

ik ben ook 1mei uitgerekend en wil liever ook niet op koninginnedag bevallen, ook omdat het dan druk op de weg is en ik moet naar het zh.
en mijn zoon en man willen graag naar de markt hier bij de kinderboerderij.
ben benieuwd wie van ons het eerst gaat bevallen, we zitten zo dicht op elkaar met de babies.
de laatste loodjes meiden!

liefs moeder van bijna 3 zonen!

wat grappig om te lezen dat niemand met koninginnedag wil bevallen!
ik was zelf 28-4 uitgerekend maar had daar nog niet echt over na gedacht, ik wilde juist niet op 4 of 5 mei bevallen.
maar hij is 20-4 gekomen, dus gelukkig helemaal geen feestdag!

Ik ben 3 mei uitgerekend... en wil OOK niet op koninginnedag.... dat is echt geen leuke dag voor een verjaardag... niemand heeft tijd en iedereen is de hort op... duimen dus maar!

Hallo,

Ik ben 6 mei uitgerekend.De verjaardag van mijn zwager.Dus ik heb er nog een datum bij na koninginnendag.

Ik ga voor 1 mei.Dag van de arbeid,hahaha!

Mijn twee dochters zijn allebei ruim een week te vroeg geboren,dus ik reken daar bij deze derde meid ook een beetje op.

De trouwdag van Kate en William dan maar?

Succes iedereen!

Terug
Bovenaan