Mijn dochtertje (6 weken oud) krijgt borstvoeding en drinkt 15-20 aan ene borst, daarna nog 10-15 minuten aan de andere, dus ik ben inclusief verschoning per voeding ongeveer 45 minuten kwijt. Dat vind ik toch best lang, zeker gezien het feit dat ze 8 voedingen per dag krijgt en ik dus letterlijk 6 uur van de 24 alleen maar bezig ben met voeden! Soms lastig met mijn 2-jarige dreumes erbij, want tijdens het voeden zit ik 'vast' (en wil hij nog weleens kattekwaad uithalen...). Maar goed, ze is nog jong.
Ik vroeg me alleen af, worden kindjes sneller met drinken als ze ouder worden, of moet ik me er maar bij neerleggen dat ze nu eenmaal zoveel tijd nodig heeft voor haar maaltijd? (als het aan haar ligt zou ze trouwens soms nog langer drinken, ik koppel haar altijd na 20 minuten af, want anders blijft ze rustig 45 minuten aan een borst liggen!)
Ik vroeg me alleen af, worden kindjes sneller met drinken als ze ouder worden, of moet ik me er maar bij neerleggen dat ze nu eenmaal zoveel tijd nodig heeft voor haar maaltijd? (als het aan haar ligt zou ze trouwens soms nog langer drinken, ik koppel haar altijd na 20 minuten af, want anders blijft ze rustig 45 minuten aan een borst liggen!)