wordt zo moe ervan?

hoi moeders
onze zoontje is net 14maanden hij loop overal vast . maar hij is nog   bang om lost te lopen,
nou zag ik gisteren een collega en die zei, o kan hij nog niet lost lopen .
moet je niet naar een arts of zo.
ik was zo boos. onze mannetje is zo flink . hij praat ,eet goed . als hij wat wil gaat hij het zelf pakken. wat willen we nog meer.
ik wordt soms zoooooooooo moe van al die vragen?
he he wat een opluchting dat ik het effe hier kwijt kan?
groetjes he mamarafael



 
Die collega heeft vast geen kennis van de ontwikkeling van een kind...
Jou kindje ligt niet achter, das duidelijk. Heel normaal dat ze met 14 maanden nog vast lopen. Er zijn zelfs zat kinderen die dát nog niet eens doen op die leeftijd!
ja, al dat vergelijken, met die kon dit al en dat al....elk kind is anders. Die van mijn ging twee weken na zijn eerste verjaardag los lopen. Dat was best wel vroeg.
Maar de tweede zal (ze is nog op komst over een paar weken...) vast wel langzamer gaan, hou ik wel rekening mee.
 
Hoi Mama van Rafael.

Nou mijn zoontje is nog wel pas zes maanden maar volgens mij is het wel normaal dat hij nog niet loopt.
Niet elke baby is even snel.
Je hoort het wel eens vaker dat als ze met andere dingen sneller zijn dat ze dan later gaan lopen.
Ze kunnen immers niet alles tegelijk.
ik zou me echt geen zorgen maken.

Succes Tatjana
 
Hoi,

Zolang er medisch niets aan de hand is, zou ik zeggen probeer een dikkere huid te krijgen. Mijn dochter is 20 maanden en is normaal, tot vlot met haar ontwikkeling, maar er zijn altijd kinderen die sneller zijn dan zij is.
En straks op school, cijfers vergelijken, avi-niveaus vergelijken.
Niets van aantrekken en als antwoord geven: Als hij 18 jaar is zal hij het best kunnen. Kun je gebruiken bij lopen, praten, zindelijkheid enz.

Groetjes
 
Ik vind het zo raar dat iedereen tegenwoordig de verwachting heeft dat een kind rond de eerste verjaardag moet lopen!
Het gemiddelde ligt toch echt nog steeds rond de 15 maanden en de 1 is wat later en de ander wat eerder. Lopen met 1 jaar is vroeg en lopen mbv vasthouden met 14 mnd is precies volgens schema.
Laat je niet gek  maken en geniet van je kleine vent!
Sil
 
Terug
Bovenaan