Workshop taarten maken

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Omdat mijn inspiratie een beetje op begon te raken tav het maken van verjaardagstaarten ben ik gisteren een workshop gaan volgen taarten maken/versieren/decoreren.
Ik heb ernorm veel geleerd en voldoende inspiratie opgedaan zodat ik voorlopig weer even vooruit kan.

Dit is het eindresultaat van gisteren, hij staat nu veilig  in de vriezer te wachten op 30 mei.
Voor iedereen die denkt aan zelf taarten decoren en even geen inspiratie meer heeft in zo'n workshop echt een aanrader.
Een gezellige avond en een lekker resultaat.

gr Saskia

Heel erg leuk gedaan meid!
Zonde om aan te snijden!!

X Saskia
mv Rik 04-07-07

Wat een leuke taart zeg! Mag ik vragen waar je die workshop hebt gedaan?

groetjes lente

ik heb de workshop gevolgd bij Cake en Co in Helmond, maar als je kijkt op www.infortaartje.nl kun je in iedere provincie workshops vinden.

gr Saskia

Leuk joh!!

Ik zat er idd ook aan te denken en heb opgezocht of ze het hier in Almere ook doen, zo vond ik een workshop op 28 juni, en 2 juli is Birgit jarig... maar helaas is dat weekend mijn vriend weg, als ik oppas kan regelen (ken nog niet zoveel mensen hier dus moet bijv mijn ma uit Nijmegen komen..) dan ga ik zeker!

veel taart plezier :)

Evelien

Stomme vraag misschien maar weet iemand hoelang dat goed blijft in de vriezer? Gewoon een maand of langer? Jimmie is pas 30 augustus jarig maar mijn handen beginnen te jeuken als ik al die mooie taarten zie. En aangezien ik streng aan de lijn ben;) kan ik niet zeggen we doen het zo maar even, want dat kan ik natuurlijk niet weerstaan.

Gr. Patricia

luchtdichtverpakt in een goede taartdoos kun je de taart tot wel 3 maanden goed houden in de vriezer werd mij verteld tijdens de workshop.

Als je de taart wilt ontdooien mag hij niet in de koelkast, want dan gaat het fondant zweten en smelten.

Dus gewoon op een koele plaats (kelder, garage, ong 15/16 graden) laten ontdooien.

gr Saskia

Terug
Bovenaan