wormpjes

Hallo,

Toen ik Tyche's poepluier ging verschonen zag ik dat ze wormpjes had. Mijn man de huisarts gebeld. De oudste dochter van mn man heeft ook pas wormpjes gehad dus hij zei dat er even bij.

Blijkt dat toen heel het gezin zo'n wormenkuur had moeten hebben. Nou mn man zn ex is toen bij de huisarts geweest met Evy ( oudste dochter ) en daar had ie dat tegen gezegd. Nou wij wisten niet eens dat t besmettelijk was dus waarom heeft ze dat niet even gezegd.. ??..kleine moeite toch.

Maar het ergste is: Nu heeft ze bij de kruidvat een wormenkuur voor Evy gekocht en nog niet eens een voor Evy's  broer (haar eigen zoon dus). Dat zal wel weer te duur zijn geweest. Ik ben zo boos op haar. Ik typ het daarom nu ook maar hier neer want heb al een paar keer de telefoon in mn hand gehad om haar eens de waarheid te zeggen maar denk dat ik dat beter niet kan doen. Ik zeg ook maar niks tegen mn man want dan hebben we de poppen aan het dansen. Maar ben zo kwaad.

Net zat ik er bijna mee te janken.. dat moet toch jeuken bij mijn poppetje? Evy voelt zich helemaal schuldig want ze denkt dat het allemaal door haar komt dus die heb ik lekker getroost maar zelf kan ik wel janken.

Ik zal wel overdrijven en wormpjes is ook niet heel erg maar het had zo makkelijk voorkomen kunnen worden. Het had gewoon niet gehoeven.

Nu is het ook maar de vraag of ze iets voor Tyche hebben ertegen. In verband met aar jonge leeftijd. (10 weken) Dit moesten we morgen bij de apotheek vragen.. weet iemand van jullie het misschien?
En wat moet ik doen.. ik ben zo boos, ik word gewoon niet rustig??... zucht sorry voor heel mn verhaal maar typ het hier maar neer voordat ik dingen tegen mensen ga zeggen waar ik spijt van krijg. Stel ik me dan echt zo aan?? (zeg dat maar niet tegen me als jullie dat vinden hihi.. grapje mag wel hoor)

jeetje zeg wat een muts (sorry hoor )
ik vind niet dat je je aansteld hoor knap vaqn je dat je je mond dan weet te houden tegen haar ik had mijn mond al wel weer los gehad haha..
hoop dat je meisje er weer snel van af is

groetjes mira mv marek

Bij apotheek.nl praat met over het gebruik van b.v. Madicure bij zuigelingen, dus ja, er is wel degelijk iets wat voor jouw baby gebruikt mag worden. Er staat echter wel bij dat het onder de 2 jaar uitsluitend op advies van de huisarts gebruikt mag worden dus als je het morgen even met de apotheker overlegt, komt het allemaal goed.

Succes er mee. Het lijkt me inderdaad verschrikkelijk.

Groetjes Fonske

Dankjewel dames! Ik had er niks over gezegd tegen mn man maar ja mijn humeur was gedaald tot onder het vriespunt.. dus kregen we toch ruzie.. zucht. Dus ja.. alles eruit gegooid. Zegt ie 'had dat dan eerder gezegd, weet je niet hoe boos ik op haar ben.' Ga dalijk naar de apotheek en dan hoor ik het wel.. fonske thnxx voor de info.

Ik vind dat je best kwaad mag zijn. Gelukkig is dat bij je man ook in goede aarde
gevallen. Hij heeft wel gelijk de touwtjes in handen genomen. Prettig als je partner zo met de dingen omgaat. Toch niet makkelijk als je ook kinderen heb uit een vorig gezin.

In mijn zwangerschap heb ik ook last van worpjes gehad. (opgelopen in m`n werk)Alleen het probleem was toen dat de doktoren niet wisten wat dat voor effect het op het ongeboren kind zou hebben. (ze hadden het ook nog niet eerder meegemaakt). Pas na de  geboorte kon ik deze medicijnen slikken.  Zo verre ik nog kan herrinderen  m`n kind ook.  

Bij de apotheek kan je ook een folder halen over worpjes. Staan wat adviezen die je toch wel het beste kan volgen o.a wassen van kleding en hygiene.
Succes

p.s medicijnen zijn niet duur betaald voor 2 pillen volgens mij 2 euro.
Oja, dat wordt vaak vergeten maar het is belangrijk dat de 2de pil ook ingenomen wordt. kans op herhaling is erg groot. Ik kan je vertellen dat je dan nog duurder uit ben.

Terug
Bovenaan