Worstenvoetjes

Hallo dames,

Hebben julie tips om van worstenvoetjes af te komen? Ik hou sinds vandaag enorm veel vocht vast in m'n voeten. Ik heb er   geen last van maar charmant is anders. Ik hoorde al iets over bleekselderij eten maar dan heb ik liever nog dikke voeten :) Ook hoog leggen schijnt te werken dus dat ga ik nog proberen.

Liefs,
Marian

P.S. Tip van mij: Ga in ieder geval geen  strakke  schoenen passen met worstenvoetjes. Ging ik vandaag doen. Zaten veel te strak rond mijn voeten en aangezien ik haast niet meer bij m'n voeten kan moest de verkoopster me helpen ze uit te trekken. Lekker genant hahaha!

Hoi Marian

Ik heb er gelukkig "nog" geen last van, maar ik weet wel dat het helpt om inderdaad met je voeten hoog te gaan liggen. Veel water drinken is ook een aanrader. Maar wat ook erg goed is, zijn asperges eten. Deze drijven heel goed vocht af.

Succes verder met je "worstevoetjes".

Yeppie

Whaahahaha!!!
Ik heb vandaag schoentjes gekocht...............een maat groter, dus ben benieuwd hoe ze morgen zitten.
Ik heb al een paar weken last van vocht, en mijn verloskundige zei: voeten veel hoog leggen (maarja, mijn vingers zijn ook dik!!!), veel water/thee drinken en citrusvruchten eten................maar weer geen druiven en bananen want dan schijnt het weer erger te worden...............

Succes,
Rimke
27+ 2 weken

Ik houd ook veel vocht vast en niet alleen mijn voeten worden dik ook mijn benen. Ik drink veel water, eet zo veel asperges als ik kan (moeilijk omdat ik tijdens de zwangerschap weinig zin heb in gekookte groenten) en zit/lig heel veel met mijn benen omhoog. Ik heb op advies van de VK mijn trouwring vandaag van mijn vinger gehaald en morgen ga ik hetzelfde doen met mijn andere ring met de hulp van olijfolie...
Maar ik hoor graag meer tips hoe ik deze vocht kan tegenwerken - anders dreigen de komende 9 weken+/- wel zwaar te worden

Ik heb trouwens altijd extra schoenen bij mij  

Mor 74  

Ik heb er nu nog  niet echt  last van. Tijdens mn eerste zwangerschap was ik echt een opgezwollen dame hahaha. Ik loop nu heel veel op slippers(de gewone slippers van crocs) en moet zeggen gaat prima.

Een tip, ananassap, bleekselderij, en je voeten lekker in een koud badje!

Verder idd hoog leggen.

succes ermee!!!

gr linda

hallo
ik heb ook last van worsten voetjes,
ik hou ook heel veel vocht vast in mijn voeten en in mijn benen en heb s'avonds na het werken ook echt pijn in mijn voeten.
nog 2 weken werken en dan lekker verlof.
ik moet met mijn werk ook de hele dag staan.
s'avonds lekker met de voetjes omhoog.
fijne zwangerschap gewenst.

Terug
Bovenaan